Nieuw begin : pagina 69
Re: 14 x 1/18 nieuw pag.48
oke dat is niet mis wat je laat zien en er zitten echt super strake modellen tussen.
de ombouwen zijn er goed gelukt en de porsche's zijn altijd gaaf om te hebben met als topper de oranje heerlijk model is dat.
de ombouwen zijn er goed gelukt en de porsche's zijn altijd gaaf om te hebben met als topper de oranje heerlijk model is dat.
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuke overzichtsfoto's
De Benzen spreken mij niet zo aan, maar de Ferrari's en Porsches des te meer 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Ben benieuwd naar het eindresultaat van de W140 S-Klasse ! 

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- Montezemolo
- Contacteer:
Prachtige aanwinsten zo voor het einde van het jaar
de Ferrari is een 308 GTB QV trouwens !
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
-
- Moderator
Daar zitten wel wat fijne gebackjes bij. Met name de 599xx is erg fijn, maar de Quatravavole mag er ook wezen 

Japio , u vraagt en wij draaien:

Net zoals in de laatste Top Gear episode met de Hamster in New York geschoten :

En de Sl 63 AMG is ook binnen. Hotwoks / Schuco / Absolute Hot , zeg het maar. Net model maar geen 90 euro waard naar mijn mening. Mist net dat fijne van een AA. Toch ben ik er wel blij mee. Past mooi tussen de C63 , CL63 en S63 AMG.

@Montezemolo. Thanks
Was alweer beneden , auto stond boven , wat het nu een 308 of 328 , te lui om weer heen en weer te rennen.
@Guidoken. 49 euro is een nette prijs , heb ze nog niet goedkoper gezien. Heb er 57 euro - 10% voor betaald bij Toms.
gr.
Mike

Net zoals in de laatste Top Gear episode met de Hamster in New York geschoten :

En de Sl 63 AMG is ook binnen. Hotwoks / Schuco / Absolute Hot , zeg het maar. Net model maar geen 90 euro waard naar mijn mening. Mist net dat fijne van een AA. Toch ben ik er wel blij mee. Past mooi tussen de C63 , CL63 en S63 AMG.

@Montezemolo. Thanks

@Guidoken. 49 euro is een nette prijs , heb ze nog niet goedkoper gezien. Heb er 57 euro - 10% voor betaald bij Toms.
gr.
Mike
Re: Laatste van het jaar! SL 63 AMG 1/18
mooi model, vindt dit wel knapste sl van nieuwe type die momenteel te koop is maar kan u volgen ivm prijs, heb hem ook al bekeken en daarom niet genomen (wacht tot ie in aanbieding komt) 

Toch is ie wel erg mooi hoor.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Zo mike daar staan weer mooie modellen tussen
de donker grijze porsche van norev wil ik ook nog een scoren
heb toevalig pas de nieuwe witte gekocht ook erg mooi
de sl is ook een plaatje
de donker grijze porsche van norev wil ik ook nog een scoren
heb toevalig pas de nieuwe witte gekocht ook erg mooi
de sl is ook een plaatje

- Mr. Dj M.
Die Gt3RS is echt gaaf!
De Sl63 is ook een dik apparaat, maar ik snap wat je met verfijning bedoeld. Er zijn mooie dingen als de echte grille in de neus, maar in de ster dan wel wat dicht plastic en de inhoud van de koplampen met pinnetjes bevestigd. Dat soort zaken, ja dan is 90 euro niet weinig...
Het is geen echt Schuco kwaliteit, iets wat ik met de eerdere kleinere foto's op ebay wel dacht, ook omdat Schuco kennelijk EU distributie doet voor het merk (of dit model in ieder geval).
De Sl63 is ook een dik apparaat, maar ik snap wat je met verfijning bedoeld. Er zijn mooie dingen als de echte grille in de neus, maar in de ster dan wel wat dicht plastic en de inhoud van de koplampen met pinnetjes bevestigd. Dat soort zaken, ja dan is 90 euro niet weinig...
Het is geen echt Schuco kwaliteit, iets wat ik met de eerdere kleinere foto's op ebay wel dacht, ook omdat Schuco kennelijk EU distributie doet voor het merk (of dit model in ieder geval).
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- Jaap
- Contacteer:
Bedankt voor de foto's
ziet er goed uit, ik wil die misschien ook nog aanschaffen.
Wat een dikke AMG zeg, mooie aanwinst

Wat een dikke AMG zeg, mooie aanwinst

Niet op de NAMAC geweest en toch een update. Alles over de laatste paar maanden aangeschaft. Eerst een overzichtje:

Hier de Ferrari's. Voorkant , achterkant , de Mondial heeft geen mooie kant. Daarom misschien wel weer een van m'n favorieten!

De 6-serie in M635 Csi uitvoering. Kleur past mooi bij z'n jongere broer de M6 van het nu nog laatste type.

De Impreza. Ik wil van alle rally wagens 1 uitvoering hebben. De 22B is wel de mooiste Subaru. Past mooi bij de Delta Integrale , 205 Evo en Fiat 131 Abarth.

Minichamps Arnage R. Deze gaat wat andere velgen krijgen + details. Was al begonnen met demonteren dus voorwiel zit iets los.

Met de Rolls.

Verder nog een paar modellen aan het verbouwen. Niet heel spannend maar toch. De Kyosho M5 E60 met 19" AC Schnitzer velgen en zwarte nieren:

W140 S-Klasse met 19" 3-delige AMG velgen in aanbouw.

en een W140 S600 met 18" AMG:

Rest plaats ik in het ombouw topic!
gr.
Mike

Hier de Ferrari's. Voorkant , achterkant , de Mondial heeft geen mooie kant. Daarom misschien wel weer een van m'n favorieten!

De 6-serie in M635 Csi uitvoering. Kleur past mooi bij z'n jongere broer de M6 van het nu nog laatste type.

De Impreza. Ik wil van alle rally wagens 1 uitvoering hebben. De 22B is wel de mooiste Subaru. Past mooi bij de Delta Integrale , 205 Evo en Fiat 131 Abarth.

Minichamps Arnage R. Deze gaat wat andere velgen krijgen + details. Was al begonnen met demonteren dus voorwiel zit iets los.

Met de Rolls.

Verder nog een paar modellen aan het verbouwen. Niet heel spannend maar toch. De Kyosho M5 E60 met 19" AC Schnitzer velgen en zwarte nieren:

W140 S-Klasse met 19" 3-delige AMG velgen in aanbouw.

en een W140 S600 met 18" AMG:

Rest plaats ik in het ombouw topic!
gr.
Mike
Re: 6 x 1/18 nieuw pagina 50.
Als dit het resultaat is van lang wachten mag je dat vaker doen
Mooie gevarieerde update
Greetz Richard

Mooie gevarieerde update

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!