Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Topic voor games!

Bericht door Harm-Jan »

Eindelijk GT5 is er :dance:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Harm-Jan schreef:Eindelijk GT5 is er :dance:
Zie je over 45 minuten wel online dan! :mrgreen:

Oh nee, online moet uit anders werkt de game niet! :doh:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Droes

Bericht door Droes »

bizar dat je offline (ik heb 0,0 internet kabel in ps3 zitten) ook vertragingen kan oplopen door de server :doh:

momenteel de 50min. durige installatie aan het doen.. dan voor het eerst rijden! :cool:
Afbeelding Afbeelding
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

brambo009

Bericht door brambo009 »

http://nl.playstation.com/psp/news/arti ... eekend-55/" onclick="window.open(this.href);return false;
ook een leuk filmpje, alweer met modelauto's :worshippy: :thump_up:
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
Droes

Bericht door Droes »

moet je online gaan om deze update te ontvangen van GT5? lijkt mij logisch, maar lees op verschillende fora dat het sowieso geupdate wordt..

BTW:
iemand ook volgende probleem:
Als ik aan het racen ben met GT5 heb ik soms dat het beeld volledig blijft haperen! na 10 sec gaat i verder maar dan lijk je wel in superfast tempo te rijden, alles wordt versneld!
vroeg mij af of dit een bekend probleem is of het aan mijn 'apparatuur' ligt..
iemand?

persoonlijk probleem: ik heb credits nodig om af en toe een auto te tjoenen om races te kunnen winnen, maar aangezien ik oldskool minded ben kan ik het niet laten om telkens leuke occasiewagens te kopen :mrgreen: :mrgreen: zoals gisteren: Peugeot 205 T16 Turbo :worshippy: :worshippy:
Afbeelding Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Progressie in het spel doet mij persoonlijk weinig. Als ik een leuk gebackje langs zie komen dan koop ik die gewoon.

Met de European Hatchback races had ik een Alfa 147 Ti gekocht maar die was wat ondergemotoriseerd ten opzichte van een Mini Cooper S. Leverde wel gave races op Rome op. Uiteindelijk wel de eerste plaats weten te bemachtigen, maar na heel veel zilver en heel veel slipstream.
Wat het voor mij leuker maakt dan zo maar even een wagen opkrikken en dan wegrijden van het veld.

De klachten die jij hebt, heb ik niet ervaren. Wellicht dat dit wel te maken heeft met de upgrade die jij nog niet hebt. Die zat met name in de ' lag ' die ontstond door de servercapaciteit die niet hoog genoeg was.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Lekker gamed ben ik op een paar problemen met GT5 gestuit. Bij licencie IA laad de 8ste test niet door en slaat het spel bij mij vast. :( Vergelijkbaar probleem kom ik ook tegen Bij de Merc special zowel bij de 300sl als de Mac SL kan ik niet de laatste test doen. :(

ZIjn meer mensen dit probleem tegengekomen.
Ik kan geen krassen of wat dan ook aan de CD ontdekken
Nick

Bericht door Nick »

jonnoT schreef:Lekker gamed ben ik op een paar problemen met GT5 gestuit. Bij licencie IA laad de 8ste test niet door en slaat het spel bij mij vast. :( Vergelijkbaar probleem kom ik ook tegen Bij de Merc special zowel bij de 300sl als de Mac SL kan ik niet de laatste test doen. :(

ZIjn meer mensen dit probleem tegengekomen.
Ik kan geen krassen of wat dan ook aan de CD ontdekken
Met de Merc's had ik geen problemen, IA kan ik je niet zeggen want zover ben ik nog niet.

Weet iemand of je betere remmen kan kopen wat dat vind ik niet in het de tuningshop :?:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Nope, er zijn geen remmen te koop in GT5 deze keer.

De problemen die jij hebt met de Merc zijn bij mij niet bekend John.
michel26

Bericht door michel26 »

Gebruik jullie eigenlijk veel geheugen met een ps3.
Ik wil namelijk een ps3 kopen maar weet niet of ik de 160 of toch de 320 gb versie moet kopen..
rsh_scuderia
Moderator

GT5 vraagt 10 gb geloof ik.
Als je de keus hebt, dan zou ik gewoon voor de 320gb versie gaan.

Of een goedkopen, tweedehands PS3 kopen en er een harde schijf van 1,5 tb in hangen. Kan ook :mrgreen:
michel26

Bericht door michel26 »

Maar als 1 spel 10 gb heb je aan 160 gb toch ook wel genoeg?
Of waar gebruik je nog meer ruimte voor?
Autofan

Bericht door Autofan »

rsh_scuderia schreef:GT5 vraagt 10 gb geloof ik.
Als je de keus hebt, dan zou ik gewoon voor de 320gb versie gaan.

Of een goedkopen, tweedehands PS3 kopen en er een harde schijf van 1,5 tb in hangen. Kan ook :mrgreen:
10 GB? :shock:
Damn, en mn PS3 heeft maar 60 GB! :(
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Jolly Club schreef: WRC The Game zal er zeker komen, al was het alleen maar om in LAT-VA-LAAAAA's Focus over 's Heren klassementsproeven te kunnen rossen. :worshippy:

Edoch, de nogal uiteenlopende commentaren die ik er tot nu toe over heb gehoord hebben mij doen besluiten niet voor de peperdure 'metdeslaapzakvoordewinkelzodatjedeeerstebent' editie te kiezen, maar gewoon een scherpe aanbiedings van Medium Markt of Satoern af te wachten. :ja: Op sommige screenshots ziet het er puik uit, dan zie je weer plaatjes dat je denkt naar een PS2 te kijken. Dat laatste kan ik best mee leven, als de gameplay maar dik in orde is. Maar ook daar lees ik hier en daar berichten dat een hairpin in Deutschland zich in de 3e met een stevige 110 km/h laat nemen...terwijl andere bronnen juist beweren dat de gameplay juist een heel sterk punt van deze game is. :think:
Tegen betaling van 14,95 Eur. inmiddels eigenaar geworden van een gloedjenieuw exemplaar via zo'n kekke interwebshop, en moet zeggen dat het me nog meevalt... Qua omgevingen en proeven valt me op dat het ene parcours mooi gedetailleerd en en uitdagend is, terwijl andere (binnenstad Trier in Deutschland :lol: ) er juist lachwekkend onnozel uitzien. Besturing van de auto's is zeker niet poepiesimpel, reacties voelen soms wat traag aan. Verwacht dus niet de razendsnelle reflexen en stuurbewegingen van Colin McRae 2.0 of de WRC serie op de PS2. De wagens voelen soms wat log aan, en neigen naar onderstuur (Vooral op tarmac, BOEH !!) Maar op zich went het na een paar keer spelen wel, en beleef je er best een bak speelplezier aan.

Leuk is de 'road to wrc' modus, waarin je met een simpel R2 bakkie begint, met als ultieme doel de WRC te bereiken. Ook een plus voor JWRC/SWRC/PWRC en WRC wagens, bovendien zijn er Groep B bakken vrij te spelen... :drool:

Kortom: als verwacht; geen graphics a la GT5, hier en daar doet het zelfs PS2-erig aan. Gameplay laat weliswaar soms een steekje vallen, maar t.o.v. Colin McRae Dirt 2 ben ik blij met hardcore rally op de consool, head to head buggyrijden en met 4x4's vind ik namelijk geen raid aan. :cool:

Al met al vind ik WRC toch wel een leuk opwarmertje voor Dirt 3 die in 2011 komt, met meer extra graphisch geweld, meer extra taktaktak handling, en vooral een extra meer hogerder rallygehalte dan de afgelopen (de naam McRae onwaardige) versies! :worshippy:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie