Maar ook de Integra mag er zeker wezen

Ik heb nog een zwarte S2000 van AA, maar deze moet ik nog vervangen voor een nieuw exemplaar en heb nog een zwarte 92-95 Civic coupé van Ertl, maar ook niet echt de moeite waard om te laten zien. Die CRX staat zeker op mijn lijstje!!Straetos schreef:Wat jij met zwarte auto's hebt heb ik met witte!!
Mooie collectie heb je enne 2 zwarte Honda's? Mis nog een CRX![]()
De Integra in het wit die is toch niet zo lastig te vinden zeker?
Eehhh en toch, die C6 is geweldig, maar die Z06 is een trap hoger en heeft andere extra details, die hem net iets lekkerder maakt, nogmaals jammer dat deze er niet is in het zwart, ik zou het AA vergeven als ze de uber Corvette zouden maken: ZR1...Luke schreef:LS,
Hey we hebben een vrijwel identieke collectie. Goede smaak!
Echter 2 andere modellen.
Je schrijft: "Compleet met de Z06, helaas is deze niet in het zwart geleverd door AA..." zo6 weet ik niet maar de c6 coupe doet er weinig voor onder zie foto.
grz Luke
Inderdaad jammer van die velgen, lijken een beetje iets te plastiek, maar desondanks wil ik hem erg graagMr. Dj M. schreef:De Honda is inderdaad lastig te vinden in wit. Hoe gaaf ook, het vervelende blijft dat de velgen net een andere kleur wit zijn....
De blauwe en zwarte heb ik ook, al was de toevoeging van de modellen precies andersom![]()