Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
117ayrton
Contacteer:

Re: Formule 1 2009

Bericht door 117ayrton »

Markopolo schreef:Nu ben ik geen fan van de man, en dat weten der hier maar zat :mrgreen:
Maar deze reactie slaat kant nog wal :eh: Dus hij heeft last van z'n nek maar moet niet zeuren en gaan rijden?
Das hetzelfde als een kind van 8 in jou bus proppen en laten rijden omdat ie op de Playstation zo goed kan rijden :lol:
Je weet namelijk bij voorbaat al dat het dan niet goed gaat aflopen. :idea:
:cool: foei hoe kan je nu geen fan zijn van zijne keizerlijke hoogheid der schum :shock: :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

brambo21 schreef:sorry maar dit wist hij toch wel op voorhand , pas een ongeluk gehad .
had hij dan niet beter EERST nagedacht of en eerst de spieren gecheckt VOORDAT je met groot bravoer roept "ik neem Massa"s plek wel in"
nu zet hij zichzelf toch wel een beetje te kijk zeker of niet?
hij hoeft van mij ook niet te rijden ,ook ik zit echt niet op en crash te wachten,maar nogmaals ik vind het een beetje dom om het op deze manier te doen
True, maar dit is toch veel mooier zo, betere PR kan je voor je team niet hebben, jij, ik en de hele wereld hebben het er over, alle kranten staan er vol mee, internet wordt overspoeld met verhalen, enz. Wat dat aangaat verdient het PR-poppetje van Ferrari aan het einde van het jaar wel een bonus :thump_up: :lol:
En Ferrari heeft hem gevraagd en niet andersom, en jij doet nooit iets impulsief? ;)

(Zit ik hier een beetje die banaan te verdedigen :doh:)

Edit: Heerlijk als je qoute ook in de praktijk werkt :mrgreen:

Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Komkommertijd. Vind ik best heerlijk!

Spa en de Nurburgring worden door (B)Ernie Eikelestein om en om geprogrammeerd in de toekomst.
De Grand Prix van Canada weer terug.

ik zeg; slecht idee een F1 zomerstop :cool:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Dubbelendwars eensch met Polo, ouwe schumachert lovert! :mrgreen: :thump_up:

En Spa, het enige circuit wat met kop en schouders boven de rest uit steekt nog maar eens per twee jaar aandoen is ook weer een briljant idee! :thump_up: Misschien kan er nog een race georganiseerd worden op een spaans industrie tereintje of in een emiraatje... :yawn: :thump_down:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

@Brambo:

Je legt in je reactie een link tussen de nekklachten van Schumacher en het weigeren van de Red Bull teams en Williams om de test in de 2009 auto toe te staan.
sorry hardcore fans maar dit vind ik toch watjes gedrag , ik mag niet testen dus dan maar zo ??????
In de Duitsche media werd vorige week al over deze klachten gespeculeerd, aangezien Schumacher er zelf op zijn eigen website melding van maakte. De uitkomst van het verzoek met de 2009 wagen te mogen testen staat daar dus sowieso al helemaal los van.

Wil nog wel opmerken dat ik de reactie van Ferrari aan het adres van Williams een beetje zielig vind. Ze hebben een verzoek ingediend, en dat verzoek is geweigerd. Wat voor lhulsmoes Williams ook heeft, ze zijn natuurlijk gewoon bang dat Nicole last van de 2e Ferrari krijgt, volgens de letter van de regelementen hoeven ze geen ja te zeggen.

Daar komt natuurlijk de hele politieke heisa over de uitsluiting uit de FOTA, ten tijde van de ruzie met de FIA nog bij, dus het ideale moment voor Williams om een statement te maken. Iets wat ze, en daar heeft Ferrari wel degelijk gelijk in, op het circuit al jaren niet meer lukt.

We zien het wel, ik hoop dat 'ie gewoon rijdt en dat het lukt een beetje voorin mee te doen. Net als een gastoptreden van Gronholm in een WRC rally vind ik het gewoon stoer als oude sterren af en toe nog even hun neus laten zien. Al was het alleen maar om ons racefans er aan te herinneren dat vroeger alles beter was, zeker Formule 1. :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator

In dat geval. Komt Jody Scheckter, Niki Lauda, Keke Rosberg of Mansell weer terug Jolly?

Die sneer naar Wiliams vind ik juist erg zielig. Dat Williams dit jaar voor Ferrari staat ondanks de aanwezigheid van de huidige rijders zegt alles over de staat van Ferrari op dit moment. :wink:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ik vind dat regels gewoon regels moeten zijn. Die zijn duidelijk en waarom moet er over gediscussieerd worden? Wiliams moeten hun mond houden, Ferrari moet de regels accepteren en Fia moet de regels consequent uitvoeren. Paar jaar geleden kon dat bv bij de USGP namelijk wel...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

Hier nog wat foto's van Schumi's test met de F2007, met enkele Aero aanpassingen anno 2008 en GP2 slicks (naar Ferrari's eigen zeggen)

Copyright pics; f1fanatic.co.uk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Smokey

Bericht door Smokey »

Ik was blij dat ik van die vent af was maar ja.....het is aan de andere kant wel een kans voor de nieuwe garde om hem om de oren te rijden (graag zelfs)als er 1 man is geweest in de f1 historie waar ik het niet op heb is hij het wel dus ik heb dan ook een Censuur gegeven toen ik het nieuws zag maar nu laat hem ook maar komen ook. als ie verstandig was geweest was ie met zijn titels en zijn duitse derriere op de bank gaan zitten en er niet weer af gekomen. en dan ook nog wat van ferrari....pffff.....wat een vertrouwen spreken die uit in hun testrijders :evil: :evil: SUKKELS
uch,uch,uch dat moest er even uit

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
rsh_scuderia
Moderator

Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik zet http://www.verstappen.nl weer op automatisch verversen !! :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
brambo21
Contacteer:

Bericht door brambo21 »

Michael Schumacher blaast F1-comeback af
11 augustus 2009

De comeback van Michael Schumacher is van de baan. De Duitser heeft teveel last van zijn nek, een overblijfsel van een motorongeluk in februari, en is niet in staat om weer te gaan racen in de Formule 1, waar de g-krachten enorm zijn.

"Gisteravond heb ik Ferrari-president Luca di Montezemolo en teambaas Stefano Domenicali moeten informeren dat ik helaas niet kan invallen voor Felipe", liet de Duitser weten op zijn website. "Ik heb er echt alles aan gedaan om mijn terugkeer mogelijk te maken, maar tot mijn spijt is het niet gelukt. Helaas hebben we de pijn die ik kreeg tijdens de test in Mugello niet kunnen verhelpen, ondanks het feit dat we op medicinaal en therapeutisch gebied alles hebben geprobeerd."

"De consequenties van de verwondingen die ik opliep in mijn motorongeluk in februari, breuken in de nek en bij het hoofd, zijn nog steeds te zwaar. Daarom kan mijn nek de enorme krachten van een Formule 1-auto nog niet aan. Dit is een duidelijk resultaat van de onderzoeken die we in de afgelopen twee weken hebben gedaan. Aangezien er geen verbetering was na de dag in Mugello, heb ik besloten om de definitieve test gisteren te doen."

"Ik ben diep, diep teleurgesteld. Het spijt me enorm voor Ferrari en alle fans die hun vingers voor mij gekruist hielden. Ik kan alleen maar herhalen dat ik alles heb gedaan wat in mijn macht lag. Het enige wat ik nu nog kan doen, is duimen voor het hele team in de komende races."

ik heb het al eerder gezegd ik vind het dom , hij had in mijn ogen :
eerst moeten nadenken over zijn letsel
en dan pas zeggen ik doe het
nu zijn er toch weer wel veel mensen die voor hem een kaartje gekocht hebben :cry:
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
rsh_scuderia
Moderator

De geruchten gaan dat Niki Lauda zich nu aan het voorbereiden is voor zijn come back :shhh:
brambo21
Contacteer:

Bericht door brambo21 »

rsh_scuderia schreef:De geruchten gaan dat Niki Lauda zich nu aan het voorbereiden is voor zijn come back :shhh:
ik hoor net dat Lauda het ook niet doet hij heeft teveel last van zijn OREN :dance:
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

brambo21 schreef:
rsh_scuderia schreef:De geruchten gaan dat Niki Lauda zich nu aan het voorbereiden is voor zijn come back :shhh:
ik hoor net dat Lauda het ook niet doet hij heeft teveel last van zijn OREN :dance:
:mrgreen: :lol: :thump_up:
Plaats reactie