rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
Re: rudie20vt essen update 01-12-'09
weer schitterend rallymateriaal rudie
die peugeot nooit gezien
was me compleet onbekend
die peugeot nooit gezien
was me compleet onbekend
ja ik kende hem wel maar was meilijk aan te komen en nu twee modellen in 1 keer die ik nog wou hebben.jurdup schreef:weer schitterend rallymateriaal rudie
die peugeot nooit gezien
was me compleet onbekend
enmorgen ga ik foto's maken van mijn houten update en van de ombouw modellen die ik bij @ferdinand heb opgehaald.
en geloof me dit word weer een knaller.
rudie20vt schreef:ja ik kende hem wel maar was moeilijk aan te komen en nu twee modellen in 1 keer die ik nog wou hebben.jurdup schreef:weer schitterend rallymateriaal rudie
die peugeot nooit gezien
was me compleet onbekend
en morgen ga ik foto's maken van mijn houten update en van de ombouw modellen die ik bij @ferdinand heb opgehaald.
en geloof me dit word weer een knaller.
Re: rudie20vt super mooie update 06-12-'09
Ik ben zaterdag naar houten geweest en op e heenweg heb ik @fedinand opgepikt en zijn we naar houten gereden.
De beurs was goed bezet maar veel op rallygebied was er niet zo.
Maar bij 1 duiste verkoper ging stonden een aantal mooie modellen waarvan ik er twee heb meegenomen, wat al 3/4 van me butget opmaakte.
en een stukje verder heb ik een 2008 monte carlo ford focus gekocht en die is voor een ombouw en weg was me butget omdat ik ook nog @fedinand moets betalen voor de andere ombouwen wat ik graag doe want hij heeft weer echt stuk voor stuk strakke modellen voor me gemaakt.
nou daar komen ze dan, de este twee zijn gekocht in houten.
de eerst is een peugeot 206 wrc van rallyrijder p.snijers en navigator e v.d pluym ze hebben hier de rally westhoek 2000 meegereden.

De tweede is een peugeot 306 maxi van rallyrijder l.raya en navigator j.negrin zij hebben hier de rally El corte ingles 1998 mee gereden en naar dit model was ik lang op zoek maar stond vaak voor veel geld te koop en nu viel de prijs mee en heb ik hem gekocht.

De volgende 4 stuks zijn gemaakt door @ ferdinad en ik moet zeggen ze zijn erg gelukt.
Let vooral op de verschillende wielen van het de fabia wrc van wevers, zo heeft hij gereden in die rallysprint.
de derde is een skoda fabia wrc van rallyrijder wevers en navigator van weren zij hebben hier de Hellendoorn rally 2007 mee gergereden.

De vierde is weer een skoda fabia wrc van rallyrijder wevers en navigator van weren zij hebben hier de amsterdam rallysprint 2008 megereden.

De vijfde is een ford focus wrc van rallyrijder r.kuipers en navogator mombaerts zij heben hier de wrc rally duitsland mee gereden.

De zesde is ook een ford focus wrc van rallyrijder d.kuipers en navogator hagman zij hebben hier ok de wrc rally duitsland mee gereden.

Oke dit waren ze dan en dit is wat mij betreft wel de mooiste update zins ik verzamel en tussen deze kan ik moeilijk kiezen maar als ik moest kiezen koos ik de fabia wrc van wevers uit de amsterdam rallysprint een uniek model en zo strak kom je ze niet snel tegen.
Mvg, rudie
De beurs was goed bezet maar veel op rallygebied was er niet zo.
Maar bij 1 duiste verkoper ging stonden een aantal mooie modellen waarvan ik er twee heb meegenomen, wat al 3/4 van me butget opmaakte.
en een stukje verder heb ik een 2008 monte carlo ford focus gekocht en die is voor een ombouw en weg was me butget omdat ik ook nog @fedinand moets betalen voor de andere ombouwen wat ik graag doe want hij heeft weer echt stuk voor stuk strakke modellen voor me gemaakt.
nou daar komen ze dan, de este twee zijn gekocht in houten.
de eerst is een peugeot 206 wrc van rallyrijder p.snijers en navigator e v.d pluym ze hebben hier de rally westhoek 2000 meegereden.

De tweede is een peugeot 306 maxi van rallyrijder l.raya en navigator j.negrin zij hebben hier de rally El corte ingles 1998 mee gereden en naar dit model was ik lang op zoek maar stond vaak voor veel geld te koop en nu viel de prijs mee en heb ik hem gekocht.

De volgende 4 stuks zijn gemaakt door @ ferdinad en ik moet zeggen ze zijn erg gelukt.
Let vooral op de verschillende wielen van het de fabia wrc van wevers, zo heeft hij gereden in die rallysprint.
de derde is een skoda fabia wrc van rallyrijder wevers en navigator van weren zij hebben hier de Hellendoorn rally 2007 mee gergereden.

De vierde is weer een skoda fabia wrc van rallyrijder wevers en navigator van weren zij hebben hier de amsterdam rallysprint 2008 megereden.

De vijfde is een ford focus wrc van rallyrijder r.kuipers en navogator mombaerts zij heben hier de wrc rally duitsland mee gereden.

De zesde is ook een ford focus wrc van rallyrijder d.kuipers en navogator hagman zij hebben hier ok de wrc rally duitsland mee gereden.

Oke dit waren ze dan en dit is wat mij betreft wel de mooiste update zins ik verzamel en tussen deze kan ik moeilijk kiezen maar als ik moest kiezen koos ik de fabia wrc van wevers uit de amsterdam rallysprint een uniek model en zo strak kom je ze niet snel tegen.
Mvg, rudie
- Niek-106
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Zo jij zit ook niet stil he Rudie
Prachtige update weer de modellen die Ferdie voor je heeft gemaakt zien er super uit, maar mijn favo is toch die 306 maxi wat een heerlijke wagen is dat toch
Niek

Prachtige update weer de modellen die Ferdie voor je heeft gemaakt zien er super uit, maar mijn favo is toch die 306 maxi wat een heerlijke wagen is dat toch

Niek

heerlijk die modellen
ga zo door rudie
gr rob
ga zo door rudie

gr rob
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Mooie modellen Rudie, als ik rallye rijd op de computer, blijft er nooit veel van over. 

Super update! De Snijers Peugeot is
Het is wel de Belgium Ypres Westhoek Rally in plaats van rally westhoek 

- Marc540i
- Schaal: 1:18
Hele gave dikke rally update.
Zien er weer allemaal geweldig uit die rallybakken.
Grtz Marc.

Zien er weer allemaal geweldig uit die rallybakken.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Nu heb ik zowiezo wel een zwak voor de Fabia, maar een bijzonder fraai modelletje is er van gemaakt met die verschillende wielen
de modellen zien er schitterend uit
zeker de beide focussen

zeker de beide focussen

- mercedes fan
dat ziet er weer toppie uit Rudie 

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Verzamel je werkelijk alles wat op rally gebied is uitgebracht of zit er toch nog een rode draad in ?
Mooie update weer!