Tom's Collectie: Bugatti Veyron!
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Tom's Collectie: Opnieuw Toekomstig Wereldkampioen
Is inderdaad een camera
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooie aanwinsten zeg, hoewel niet mijn favoriete renstal, maken ze wel waanzinnig mooie F1 bolide's
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Bovenop de wagen in de kleuren Geel en Oranje:Silverarrow schreef:Zou heel goed kunnen, maar dan ben ik benieuwd waar ze die camera's nu hebben gelaten, want het vleugeltje is verdwenen.CLK-GTR schreef:Ik vond dat inderdaad ook vreemd, omdat de rest van de auto vrijwel geheel symetrisch is. Dat dingetje is toch van de televisiecamera?

- Silverarrow
Inderdaad, maar op die foto's zie je ook weer die asymmetrische zwarte vleugel op de neus. Lijkt me niet echt ideaal, die hele wagen wordt ontworpen om aerodynamisch perfect te zijn, an dan komt de media/FIA/dhr. Ecclestone en die plempt er een camera op.Markopolo schreef:Bovenop de wagen in de kleuren Geel en Oranje:

Volgens mij was het inderdaad een verplichting voor alle teams. De teams moesten allemaal zo'n ding voor op de neus onder invloed van Bernie en co. Echter, niet alle bevatten een camera, maar hadden wel het identieke gewicht van zo'n ding met camera. Volgens mij maakt dat ding dit soort opnames:

Ook al ben ik een echte Ferrari F1 fan, toch moet ik toegeven dat ik de McLarens de mooiste wagens op grid vind.
Trouwens...mooie vitrinekasten die je daar hebt!!
Greetz
Peter

Trouwens...mooie vitrinekasten die je daar hebt!!
Greetz

Peter
viewtopic.php?f=21&t=13508
aha dat hoor ik graag een ferrari fan die de McLAREN mooi vind goed zo

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Schitterende modellen die Minichamps van Hamilton. Heb zelf ook de testauto 1/43 en zit met smart te wachten op de 1st win die over een paar weekjes uitkomt.
Forza Minardi...Forza Minichamps...

Na lang zoeken gevonden: Nieuw in doos!!!!
Focus WRC #5, bestuurd door McRae en Grist in de Rally van Catalunya in het jaar 2000! Wonnen uiteindelijk na een lang gevecht met Burns die voor Subaru reed met maar liefst 6 seconden verschil over drie dagen!

Dit zijn al mijn rallymonsters tot nu toe:

Focus WRC #5, bestuurd door McRae en Grist in de Rally van Catalunya in het jaar 2000! Wonnen uiteindelijk na een lang gevecht met Burns die voor Subaru reed met maar liefst 6 seconden verschil over drie dagen!

Dit zijn al mijn rallymonsters tot nu toe:

- Powersprint
- Silverarrow
- FordMustangGT
Re: Tom's Collectie: Colin McRae!
Mooie aanwinst hoor, blijft mooi die rallybakken
Dat rijtje is dan ook super 

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:

Hai Jongens,
Heb een nieuw model: McLaren-Mercedes MP4/22 Lewis Hamilton First Win GP Canada van Minichamps in 1:18. Ik vind dit de mooiste McLaren, want deze heeft nog de vikingoren en al wel de brug over de voorvleugel. Die vikingoren verdwenen vlak na de GP van Canada. Op naar de 2008, en ik hoop dat minichamps nog een eindversie maakt, bijvoorbeeld van de GP van Brazilië van volgend weekend als Lewis kampioen gaat worden. Dit is echt de meest aerodynamische auto die je kunt krijgen, want door alle regels worden ze weer kaal volgend jaar!
Hier de foto's:

Heb een nieuw model: McLaren-Mercedes MP4/22 Lewis Hamilton First Win GP Canada van Minichamps in 1:18. Ik vind dit de mooiste McLaren, want deze heeft nog de vikingoren en al wel de brug over de voorvleugel. Die vikingoren verdwenen vlak na de GP van Canada. Op naar de 2008, en ik hoop dat minichamps nog een eindversie maakt, bijvoorbeeld van de GP van Brazilië van volgend weekend als Lewis kampioen gaat worden. Dit is echt de meest aerodynamische auto die je kunt krijgen, want door alle regels worden ze weer kaal volgend jaar!
Hier de foto's:

Re: Tom's Collectie: Lewis Hamilton!
Ondanks dat ik geen fan ben van alle hedendaagse flipjes, flapjes en flopjes op de F1 wagens moet ik zeggen dat het model er werkelijk geweldig uitziet
. Minichamps heeft weer een prachtexemplaar afgeleverd
.