Maar deze groene vind ik eigenlijk net zo mooi.

Geweldig mooie aanwinsten

Grtz Marc.
of een extra vitrinekast kopenTinman schreef:Bedankt voor de reacties heren,
Nu alleen nog de Lamborghini Diablo 6.0 VT van AutoArt als die uitkomt. En dan heb ik alle bekendere modellen van Lamborghini![]()
Maar ik moet nu eigenlijk eens stoppen met kopen wil ik de Veyron, CCX en reventon nog kwijt willen
Daar heb ik geen plaats meer voor op mijn kamer, en ik denk dat mijn pa het niet leuk vind als ik zijn vitrinekast leegmaak voor mijn auto's. Dus nu wordt het wachten op een eigen huis met grote vitrinekastof een extra vitrinekast kopen
Daar was ik ook nog tussen het twijfelen. De Jota in het oranje, toen toch maar voor de Miura gegaan. En toen moeten kiezen tussen de oranje of de groene Miura. En dit is het resultaat gewordenIk heb zelf de Jota SVR van Kyosho, de iets spotievere versie
van de Miura.
Tinman schreef:Een vraagje,
Ik ben op zoek naar meer foto's van een model van Supercar Collectibles. Via google
kan ik maar geen website vinden van deze fabrikant. Weet iemand van jullie de website
hiervan?
Tinman schreef:Nu toch gevonden, heb de man gevraagd hoeveel het kost om hem naar hier te sturen. Is toch 50 euro goedkoper als bij Toms