kobos 1/18 (update 08/01/10)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nick

Re: kobos 1/18 (update 08/01/10)

Bericht door Nick »

Mooie update, die nissan is super :drool:
Afbeelding
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

Zo jij zit ook niet stil Zeer knappe lamborghini's ,De mercedessen zijn ook knap maar duidelijk springt de Maybach eruit zeker met die velgensetup :drool: .

Grtz
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

De race GTR is gaaf, met mannetje erin en met vitrine. (Krijg je tenminste nog wel wat extra's voor de meerprijs tov de standaard! :roll:)
Verder erg gave Autoart nieuwtjes, twee hele dikke AMG's en de Carrera GT is ook zo'n auto die ik eigenlijk nog gewoon in de verzameling moet neerzetten :thump_up:
De Superlegera Gallardo is ook echt een wannahave, maar welke kleur ik zou kiezen weet ik nog niet. Jij hebt dat maar opgelost door er twee te kopen zie ik :P
De Jaguar blijft erg mooi en dat vond Autoart kennelijk ook want de heruitgave is niet eens geupdate!

En dan had je ook nog een paar filmauto's, hoogtepuntje voor mij de Caddilac Deville. Komt uit een gave film en het is een erg mooie amerikaan! Dus zo van alles en nog wat, dat maakt de afwezigheid weer helemaal goed :worshippy: Mooi begin van het nieuwe jaar! :D
Plaats reactie