Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb vandaag bij de Peugeot dealer weer een 3 inch norev modelletje weten te bemachtigen. Het stond er vol mee bij onze Dorpsdealer. Maar fotos zeggen meer dus picture time
Jaaaa.... 7 stoelen. Goed te zien door het mooie Panoramadak
Ik vind die 3inches erg leuk. En ga me waarschijnlijk wat meer op de 3 inch norevjes richten. Want ze kosten of 2,50 per stuk. Of je krijgt ze gratis. Dus meer 3inch updates ga jullie zeker zien.
ja klopt Jolly maar vaak krijg je ze ook gewoon gratis. Trouwens ik heb gister een Norev 1:18 Peugeot 407 coupe besteld. Die verwacht ik snel binnen te krijgen
Norev 1:18 Peugeot 407 Coupe
Dit vind ik een erg mooie auto 1:1 als 1:18. Hij heeft tapijt en de stoelen zijn bekleed met skai. En dat als leer zegmaar. Ook kan er in de kofferbak een luikje open met daarin een veiligheidshesje. Dat vind ik erg leuk gedaan, ik kon het alleen niet op de foto krijgen
Scenic
Deze coupé van de 407 is natuurlijk een fantastisch mooie auto en ook heel mooi verwerkt in dit model, mooie aanwinst!
Nu zeker wachten op de Peugeot RCZ???
"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).