Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ontving ook de mail van Matt en hij heeft nog een behoorlijk zware tijd voor de boeg. Namens het forum hebben we hem nog een ForumT Shirt en kaart opgestuurd van de week, met het idee dat je nooit genoeg T shirts kan hebben in het ziekenhuis. Het is een grote tegenslag dat het is uitgezaaid naar zijn lever en de uitslag van maandag is ook behoorlijk spannend. Meteen volgende week een operatie en een lange periode van 3 maanden chemo en bestralingen en opnieuw een zware operatie.
Mensen die kaarten willen sturen, mogen het ook naar mijn adres sturen, dan verzamel ik ze en stuur ik ze door. Stuur maar een pb voor mijn adres. Dan hoeven we Rene niet lastig te vallen op zijn werkadres. Zet er duidelijk op voor Matt, anders komen ze per ongeluk bij mij aan de muur
Schocking news hoewel ik een postivo ben, moet ik bekennen dat dit niet echt erg hoopvol klinkt Ik hoop van harte dat ik in het ongelijk gesteld wordt door Matt Ik wens hem alle sterkte toe voor de zware tijd waarin hij nu vertoefd.
Zal een kaartje creeren en naar Peter sturen
Laatst gewijzigd door jonnoT op za 19 dec 2009 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb woorden te kort om te zeggen hoe ik mij voel bij dit bericht,hou vol Matt al ben ik geen gelovig man zal iedere dag kaars voor je branden en hopen op beter Nieuws
groeten uit het verre Brugge
Victor en familie
Ik was al een paar weken niet op het forum geweest en lees nu dit.....
Ik ben er ook helemaal kapot van.
Het was ook al zo verdacht stil. Had al een tijdje geen mail meer gehad. De reden is nu duidelijk.
Shit man....
Uiteraard kan je mij ook meerekenen als er via het forum iets voor Matt geregeld gaat worden.
Plots wordt het een heel andere kerst.
Matt en Lucy, heel veel sterkte in deze tijd. En hou je taai..
Het onderzoek bij Matt naar zijn lymfeklieren, heeft geen positief nieuws gegeven. Hier zaten ook uitzaaiingen. Hij heeft ervoor gekozen om nog een second opinion te doen om te bezien of hij de juiste keuze maakt voor de behandeling en heeft dus nog geen stoma operatie gehad. Er komt nog een uitslag binnenkort of zijn longen zijn aangedaan. Matt hoopt dat hij daarna met de behandeling kan beginnen, hij verwacht dat dit rond 4 januari zal zijn. Wil je een kaartje sturen, dan kan dat nog altijd via mij, dan stuur ik ze door aan Matt. pb me maar voor mijn adres.
dit gaat geen vrolijke kerst en eindejaarsfeesten worden ,dit is echt rot nieuws,laten we allen hopen dat Matt de moed er in kan houden als ook zijn Familie.