Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De rode Ford GT is toch een van de mooiste Forden van de afgelopen 40 jaar.
Helemaal in het rood is het een geliefd onderwerp voor de sportauto verzameling.
Als het goed is komen er nog AA Ford GT varianten uit als Grijs met zilveren streep en Wit met zwarte streep, maar ik wacht al tijden op de Blauwe variant met witte streep. Niet in de AA planning tot nu toe helaas
Dank voor de reacties
Ben zelf ook erg blij met de laatste 2 aanwinsten, vooral de GT-R in parelmoer achtig wit ziet er mooi uit, komt alleen op de foto's helaas niet zo tot zijn recht...
Morbo-Zim schreef:Als het goed is komen er nog AA Ford GT varianten uit als Grijs met zilveren streep en Wit met zwarte streep, maar ik wacht al tijden op de Blauwe variant met witte streep. Niet in de AA planning tot nu toe helaas
De blauwe met de witte streep is ook mijn favoriet, maar om eerlijk te zijn vind ik vooral het model van deze Amerikaanse supercar zo geweldig dus was het mij om het even welke kleur die zou hebben