Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze kocht ik de laatste Namac-beurs. De gewone versie stond al in de kast, maar deze is uitgerust met extra bullbar en snorkel, en voorzien van een beetje 'dirt'. Wielen zijn middels Photoshop aan de draai gezet
Laatst gewijzigd door Artline op wo 20 mar 2013 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Moest men mij één auto laten kiezen waar ik de rest van mijn leven mee moest rijden zou het deze Porsche GT3 RS zijn. Over de kleur wil ik nog wel debatteren
Dit is mijn enige 1:18 model (AutoArt uiteraard ), ik heb hem al een tijdje, maar nog nooit degelijk foto's van gemaakt. Bij deze dus:
Laatst gewijzigd door Artline op wo 20 mar 2013 12:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Deze bracht ik mee van vakantie in Spanje, met NL kenteken. Een opzoeking leert me dat dit geen correct kenteken is: het staat namelijk op naam van een Astra G Caravan uit 2001
Ook de binnenbekleding van de zetels is uit die tijd.
Laatst gewijzigd door Artline op wo 20 mar 2013 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.