Norev modellen zijn de laatste tijd enorm geëvolueerd in kwaliteit. Schitterende afwerking en datail. Enige minpunt is dat ze soms wat hoog op hun poten staan als je begrijpt wat ik bedoel. Sommige lijken meer op een 4x4 dan op een limo.Mercedes_Freak schreef:Wat een IN-DRUK-WEK-KENDE collectie!![]()
![]()
Vraagje: Valt de kwaliteit en detaillering van de Norev-modellen mee? Iets houdt me steeds tegen om pakweg de CLS te kopen.
Geen idee, ik heb geen Iphone of zoiets om te checken....mss iemand anders op het forum ?v8-vette schreef:Heel erg mooi!![]()
Werkt de QR code ook daadwerkelijk?
Nikon D5000, gewone standaardlens (soms een macro lens), hoge focus en gemiddeld 4/5 lichtbronnen : 1 boven, 2 opzij en 2 richtbare voor, geen flitsNetForce84 schreef:Man wat een prachtige, zuivere heldere foto's.
Hoe doe je dat eigenlijk, speciale filter? speciale lens?
Ik heb het geprobeerd, maar hij pakt hem niet.. Misschien omdat de code te klein is op de foto en hij dus erg wazig wordt als ik mn telefoon tegen mn scherm aan houdMBC112 schreef:Geen idee, ik heb geen Iphone of zoiets om te checken....mss iemand anders op het forum ?v8-vette schreef:Heel erg mooi!![]()
Werkt de QR code ook daadwerkelijk?