Subaru Impreza WRX STI, Solido - Afgerond

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Subaru Impreza WRX STI, Solido - Mening gevraagd!

Bericht door bobbob »

Ik heb de keuze gemaakt. Blauw vond ik te zacht, niet contrasterend genoeg met metallic zwart, dus heb rood gekozen.
Foto's komen nog, de velgen moeten nog ff vastgelijmd, en dan moet ik nog ff tijd vinden om goede foto's te maken :mrgreen:
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Subaru Impreza WRX STI, Solido - Afgerond

Bericht door bobbob »

Hoi,

De kleur is gekozen, het is rood geworden. De carrosserie is dus metallic zwart, merk is Colorworks.
Ik heb meteen even de wielen meer naar binnen geplaatst, eerst staken ze net iets teveel uit.
Ik ben er behoorlijk tevreden over, alleen jammer van de voorruit :(

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes, Pieter
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Subaru Impreza WRX STI, Solido - Afgerond

Bericht door NickW »

Ziet er goed uit! :thump_up:
Misschien kun je een grote ruitenwisser recht over die scheur zetten? Zoals bij een FXX, daar staat de ruitenwisser ook standaard recht omhoog. :mrgreen: Dan valt het misschien minder op?

Verder is het een geslaagd resultaat! :D
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Subaru Impreza WRX STI, Solido - Afgerond

Bericht door bobbob »

Bedankt!
Probleem is dat ik dan de ruitenwisser krom moet buigen :mrgreen: En er 2 ruitenwissers zitten. Dus ik wil het maar zo laten, en misschien een keertje een voorruit ergens vandaan halen :wink: Alsnog bedankt voor het meedenken!
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Subaru Impreza WRX STI, Solido - Afgerond

Bericht door NickW »

bobbob schreef:Bedankt!
Probleem is dat ik dan de ruitenwisser krom moet buigen :mrgreen: En er 2 ruitenwissers zitten. Dus ik wil het maar zo laten, en misschien een keertje een voorruit ergens vandaan halen :wink: Alsnog bedankt voor het meedenken!
Ik weet niet of het kan, maar misschien kun je de ruitenwissers eraf helen en kun je er dan 1 voor in de plaats zetten? :mrgreen: Anders gaat het niet bepaald makkelijk nee :P
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Subaru Impreza WRX STI, Solido - Afgerond

Bericht door bobbob »

Dat zou al wat lastig gaan, ivm de verzonken gaten en dergelijken voor de ruitenwissers die daar zitten. En ik vind het niet zo mooi bij deze auto staan. Dus dat wordt hem niet :wink:
Plaats reactie