Een spierwitte C6, kon makkelijk harder, maar daar had hij kennelijk geen zin in...exit schreef:welk model Corvette?Nelis schreef:Vandaag in Duitsland toch even 230 km/h gereden. Een Corvette hield het bij 200 km/h voor gezien...
hoogste snelheid ...
Re: hoogste snelheid ...
Ik zie liever de oudere modellen (vooral C4)Nelis schreef:Een spierwitte C6, kon makkelijk harder, maar daar had hij kennelijk geen zin in...exit schreef:welk model Corvette?Nelis schreef:Vandaag in Duitsland toch even 230 km/h gereden. Een Corvette hield het bij 200 km/h voor gezien...
Was dat toevallig richting Nürburgring?Nelis schreef:Een spierwitte C6, kon makkelijk harder, maar daar had hij kennelijk geen zin in...exit schreef:welk model Corvette?Nelis schreef:Vandaag in Duitsland toch even 230 km/h gereden. Een Corvette hield het bij 200 km/h voor gezien...
Er was mij toen ook een witte C6 voorbij gescheurd.
Als ik mij niet vergis had die zwarte stickers op zijn auto.
Was op de weg terug naar Nederland reed richting Oberhausen, dus denk het niet. Heb alleen de voorkant in mijn achteruitkijk spiegel gezien...the_stig schreef:Was dat toevallig richting Nürburgring?
Er was mij toen ook een witte C6 voorbij gescheurd.
Als ik mij niet vergis had die zwarte stickers op zijn auto.
Pas geleden m'n eigen "record"
verbroken..heb de 215km/u aangetikt met m'n '83 Kadett Caravan 16v.

Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
- gerardduinkerken
- Schaal: 1:18
Mijn snelste snelheid ooit
A31 duitsland richting essen.
Met 4 man in de auto
208 km per uur.
Opel astra 2.0 turbo diesel.
Was een super wagen nog spijt dat ie weg is
A31 duitsland richting essen.
Met 4 man in de auto
208 km per uur.
Opel astra 2.0 turbo diesel.
Was een super wagen nog spijt dat ie weg is

Die van mij is 200km/h op de teller in een Golf 4 1.6 16v, netjes in Duitsland thv Kleve
Veel harder kon hij niet, verbaast bij ook niet met een fabrieksopgave van 192km/h
Veel harder kon hij niet, verbaast bij ook niet met een fabrieksopgave van 192km/h