Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
en toevallig zojuist op Marktplaats gespot: (poster)
Ben effe voor jou aan het speuren geweest......
En je ziet het, de ene race reed men met een cursief B&H letterlogo en de andere race met een rechte B&H letterlogo.
Ook Verstappen was blijkbaar met beide versies te zien. (zie grote foto's)
Dus nu is het alleen nog een kwestie van smaak Mvg
Jakob
By the way: vergeet het Pilsener Urquell logo niet (onder Mastercard)
Monty2004 schreef: en toevallig zojuist op Marktplaats gespot: (poster)
Ben effe voor jou aan het speuren geweest...... En je ziet het, de ene race reed men met een cursief B&H letterlogo en de andere race met een rechte B&H letterlogo.
Ook Verstappen was blijkbaar met beide versies te zien. (zie grote foto's) Dus nu is het alleen nog een kwestie van smaak Mvg Jakob
By the way: vergeet het Pilsener Urquell logo niet (onder Mastercard)
Tjonge, ik kreeg het al warm. Ik had de decals al afgelakt en dan heb je ze niet zomaar los. En verder THANKS de "Pilsner Urquell" reclame had ik over het hoofd gezien. Wordt inmiddels wel al hard aan gewerkt.
Major problem. "Pilsner" aan de zijkanten zijn geen decals, maar is gedrukt zoals bij b.v. de Exoto modellen. Heb er wel al een oplossing voor gevonden.
Met commandant ( grofheid 3) op een wattenstaafje de tekst voorzichtig weggepolijst. De lak wordt dan wel dof, maar is met autowax weer glanzend te krijgen.
Wel even hartkloppingen gehad, maar wie niks uitprobeerd............
Nee, nee, je had het goed uitgelegt. Alleen moet het gehele logo iets kleiner gemaakt worden. Ik heb dus het logo dat jij mij stuurde in zijn geheel op maat gemaakt. Maar dat hield dus wel in dat ik eerst het oude Pilsner moest verwijderen om de goede verhouding te behouden. Ik moet zeggen dat het verwijderen prima gelukt is.
Moet nu alleen wachten tot de decal droog is.
Toch nog gelukt om de decals (Pilsner Urquell) aan te passen. Ik had dit echt compleet gemist. (met dank aan Boerke04 en Monty 2004) hierbij de definitieve auto.
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op di 14 nov 2006 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Matt Modelautos schreef:hierbij de definitieve auto......
Top! klasse gedaan.... volgens mij heb je het al vaker gedaan Heb nog enkele nieuwe Minardi's voor je in de aanbieding (kan je mooi converteren naar de testversie)