Welke wagen moet volgens jou geproduceerd worden?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
///M Power

Bericht door ///M Power »

Dan heb ik liever wat sportievere modellen van Chrysler, deze zijn wel heel groot, of die Fiesta rally :worshippy:
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Van mij mogen ze gerust die Fiesta ST uitbrengen, helemaal geen probleem!! :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
St. Paul

Volvo s60 PCC

Bericht door St. Paul »

Is er niet iemand die heel, heeeeeel toevallig vrienden heeft bij AA? Liefst op de afdeling waar ze beslissen wat er uit gaat komen... Laat hem dan eens vragen naar een Volvo S60 PCC 1/18. Eeuwige dank als het lukt!!! :worshippy:

Afbeelding

Of eventueel de PCC 2

Afbeelding

[MOD-EDIT]:topic even naar de juiste verplaatst, door schumi28
Laatst gewijzigd door St. Paul op di 20 jul 2004 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Yes please :mrgreen:
St. Paul

Re: Volvo s60 PCC

Bericht door St. Paul »

[MOD-EDIT]:topic even naar de juiste verplaatst, door schumi28

Oeps! Sorry! Had hem al geplaatst toen ik zag dat ie hier hoorde. Maar neemt niet weg dat ik deze heeeeeeeeeeeeeeel erg graag 1/18 zou willen zien!
Tim

Bericht door Tim »

en doe dan ook maar gelijk een Carver.

een beetje laat, maar die carver is er dus op preorder van sunstar in 1:18.

En er vroeg iemand om een Pagani Zonda, vanaf oktober in 1:18 van motormax.
St. Paul

Gebruikers modelautoforum beslissen

Bericht door St. Paul »

Iets waar ik al een tijdje over heb zitten denken. Iedereen op dit forum heeft vast wel een auto die hij nog aan zijn verzameling zou willen toevoegen, maar dit simpelweg niet kan omdat het model niet beschikbaar is of niet in de schaal die je wilt. (Voor mij de Volvo S60 PCC 1/18 )

Zou het geen idee zijn om iets van een verkiezing op te zetten met als uit komst 1 auto, of 1 per per schaal, die de gebruikers van dit forum het liefst in productie genomen zien worden.

Hoe dit, het eerlijkst, geregeld wordt moet dan uitgezocht worden. Waar ik aan denk is bijvoorbeeld dat iedereen een auto kan opgeven. Vervolgens valt alles af waar wel een model van te krijgen is. Uit wat overblijft kunnen de leden van het forum vervolgens kiezen (top 3 systeem) welke zij het liefst hebben.

Met de naam van de auto die als winnaar overblijft kan dan uit naam van het forum een of meerdere fabrikanten aangeschreven worden. Zou wel gaaf zijn als ze onze keuze waar maken (en waarom niet? Wij zijn de doelgroep!).

Als 70 van de 180 leden voor de S60 PCC (ik begin vast met mijn campagne :) :pray: ) kiezen dan zou het voor mij als fabrikant toch een overweging zijn. :D Helemaal gaaf als ze dan een gelimiteerde special edition voor modelautoforum.nl maken (gelijk aan aantal leden ofzo :D). Of denk ik nu iets te groot? :D

[MOD-EDIT]:even in het bestaande topic samengevoegd, door schumi28
Tim

Bericht door Tim »

Of denk ik nu iets te groot?

Dat denk ik niet, want ik ken wel kleinere oplages, maar dan gaat het om een uitvoering en niet om een geheel nieuw model. Ik denk zelf niet dat het rendabel is om een mal e.d. te gaan maken omdat een stel fans een bepaald model graag gemaakt zien worden, maar het is altijd leuk om te zien wat er zo uitkomt.

Als eerste voorstel: een dodge w200 in 1:18
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Gebruikers modelautoforum beslissen

Bericht door Markopolo »

St. Paul schreef:Als 70 van de 180 leden voor de S60 PCC (ik begin vast met mijn campagne :) :pray: ) kiezen dan zou het voor mij als fabrikant toch een overweging zijn. :D Helemaal gaaf als ze dan een gelimiteerde special edition voor modelautoforum.nl maken (gelijk aan aantal leden ofzo :D). Of denk ik nu iets te groot? :D

Het idee is leuk, maar is denk dat je weinig kans van slagen zal maken aangezien de meeste, zoniet alle fabrikanten toch een behoorlijke afname willen hebben.

http://www.ixomodels.com/ixo/ps_orders/ps_orders_index.html
Is toch niet 1 van de grootste en deze jongens willen al dat je een minimale afname van 500 stuks doet.

We zullen misschien de doelgroep wel zijn, maar als je echt gelimiteerde auto's wil hebben, zal je er dik voor moeten betalen, als ze de wagens al in produktie willen nemen.

Geloof me, ik spreek helaas uit ervaring :|
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

mijn voorstellen:

- alonso first win in 1:43
- alle testcars van alonso (jaguar, benetton enz)

whishful thinking.. :roll:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Zullen we een handtekeningen inzameling houden :D :roll:

BU
St. Paul

Re: Gebruikers modelautoforum beslissen

Bericht door St. Paul »

Markopolo schreef:Het idee is leuk, maar is denk dat je weinig kans van slagen zal maken aangezien de meeste, zoniet alle fabrikanten toch een behoorlijke afname willen hebben.

Ik snap je. Maar ik bedoelde niet dat er alleen een gelimiteerde serie moet komen. Ik bedoelde eigenlijk dat het model gewoon in productie zou komen. Voor mijn part in een oplage van 10.000 stuks. (die gelimiteerde oplage kan dan op basis van het bestaande basis model gemaakt worden. Maar dat was meer een losse opmerking.)

Ik had hem ook niet onder dit topic geplaatst omdat het meer mijn bedoeling was om een discussie te starten over of wij niet in staat zouden zijn een grotere stempel op onze hobby te drukken. Niet een 2de reeks van 'welke auto wil ik nog hebben'. Maar nu ik het na lees zie ik dat ik het toch iets te verwarend geplaatst heb. :wall: Het was al laat toen ik hem plaatste... :yawn:
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Hier zijn de modelen die ik wil dat gemaakt worden in 1:18.En er zijn er nog veel meer.
Afbeelding
Afbeelding
http://www.ecs.soton.ac.uk/~riw/Aston%20Martin%20V8%20Vantage%20%20%201024.jpg
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Natuurlijk ook een Volks Wagen Golf 3,Alle Spykers en de Peugeot Hogger en nog veel meer.Sorry voor de vele foto's maar kon het niet laten.

[MOD-EDIT]:even plaatje als link gezet, is te groot, door schumi28
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
///M Power

Bericht door ///M Power »

Mooie auto's , alleen wie heeft die Aston zo verkracht??? of is ie origineel zo? Dan moeten zemaar gauw dat stuk plastic uit de grille vissen... Ennuh, wat is dat voor Lotus eigenlijk, ziet er wel vet uit zo :?:
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Die Lotus is de Lotus 340R uit 1999. Ik vind zelf de Lotus Exige uit 2000 mooier.
Plaats reactie