Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die 787B zit wel in het duurste segment.
Denk hierbij aan CMC of Exoto kwaliteit. De prijs voor deze auto is daar dan ook naar. Stukken duurder dan een Sealed model.
Ik hoop persoonlijk dat Aa deze weg in blijft slaan met verschillende auto's.
Maar reken niet op al te veel modellen van deze kwaliteit op jaarbasis.
marioloffeld schreef:jah dat geseald is maar %$# jah! maar is de Bmw M3 GTR #43, 24h Nurburgring 2004 van autoart ook geseald?? ken er nergens wat over vinden!
Kvind het ook maar zonde als 1/18 modellen gesloten zouden zijn..
De reden waarom ik 1/18 modelle verzamel is juist omdat er (veel) detail aan is. Anders zou ik 1/43 modellen beginnen kopen, ze zijn een stuk goedkoper en er worden er meer van uitgebracht.
( trouwens de 917's van Eagle's Race/Universal Hobbies is ook deels gesloten en vind ik echt )
rsh_scuderia schreef:Stel je inderdaad een 1:1 voor waar de deuren niet open kunnen...
Daar droom ik elke nacht over... een 1:1 auto waarvan de deuren niet opengaan en een nichtje dat Daisy Duke heet.
Deze meneer heeft ook een probleem als hij straks een BBR showroom inloopt voor een Masarati.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
autofreakie schreef::? Heb totaal geen probleem met de sealed 1:43's !
Das fijn voor je, t gaat hier echter om 1:18 modellen. Voor zover ik weet zijn zowat alle 1:43 modellen sealed met een kleine uitzondering hier en daar.
Ik heb twee sealed bodies in mijn collectie staan en dit zijn ook de enige twee die er blijven. Vind het echt zonde als de deurtjes en zo niet open kunnen terwijl AA wel gewoon het volle pond vraagt.....
Dat is het hem juist, als ik sealed was gaan sparen, dan had ik wel 1:43 gedaan.
Maar omdat ik juist de motor wil zien, en het interieur gaat mijn voorkeur uit naar 1:18.
Anders moet ik mijn interesse gaan verleggen naar 1:12, maar das een tikkie te duur