Mijn collectie 1:43
-
Arjan_1980
Re: Mijn collectie 1:43
En nog een update

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Al een paar updates gemist zie ik, al heel wat mooie aanwinsten erbij, zien er goed en netjes uit

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
De "oude" modellen gaan allemaal weer de verkoop in... Dit omdat ik vw busjes ga sparen
Heb er inmiddels al 3 staan, fofo's volgen!
Groetjes,
Wendy
Wendy
Wat een fraaie verzameling van oldtimers heb je. Dat is genieten geblazen! En wat een details, toch niet makkelijk bij 1:43.

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
Zie mijn vorige berichtchris001 schreef:Wat een fraaie verzameling van oldtimers heb je. Dat is genieten geblazen! En wat een details, toch niet makkelijk bij 1:43.![]()
Groetjes,
Wendy
Wendy
wendy,
mooie verzameling heb je...kom je niet vaak tegen,vrouwen op dit forum..met intresse naar miniatuur auto's....leuk seg
mooie verzameling heb je...kom je niet vaak tegen,vrouwen op dit forum..met intresse naar miniatuur auto's....leuk seg
Sorry, hoe mooi ze ook zijn, ik hou het bij 1:18 en 1:12 (zie mijn topic)wendy1982 schreef:Zie mijn vorige berichtchris001 schreef:Wat een fraaie verzameling van oldtimers heb je. Dat is genieten geblazen! En wat een details, toch niet makkelijk bij 1:43.![]()
Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
Geinige verzameling, ik denk alleen dat deze dingen een stuk leuker zijn dan VW-bussen, die blijven toch altijd hetzelfde
Maar dit gaat allemaal weg? Ik heb de 'Gurney Nutting' Bentley nog op mijn verlanglijst staan...

Collectie Porsche in 1/43