Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar zoiets idd, zo kun je je hobby natuurlijk zelf een heel andere richting in sturen
Curb, de Viper die jij laat zien is een oude uitvoering, Aa maakt hier geen modellen meer van voor zover ik weet dus zullen er bestaande modellen voor moeten worden gestript. Lijkt me een vrij prijzig werkje
En ff offtopic, dat 1:43 de echte verzamelaarsschaal is is natuurlijk onzin, wat betitel je nou als échte verzamelaarsschaal? Misschien is dat jouw mening Gerben maar geloof maar dat de Viper in 1:18 heel niet slecht verkoopt.
Bracer schreef:Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar zoiets idd, zo kun je je hobby natuurlijk zelf een heel andere richting in sturen
Curb, de Viper die jij laat zien is een oude uitvoering, Aa maakt hier geen modellen meer van voor zover ik weet dus zullen er bestaande modellen voor moeten worden gestript. Lijkt me een vrij prijzig werkje
En ff offtopic, dat 1:43 de echte verzamelaarsschaal is is natuurlijk onzin, wat betitel je nou als échte verzamelaarsschaal? Misschien is dat jouw mening Gerben maar geloof maar dat de Viper in 1:18 heel niet slecht verkoopt.
Om ook even offtopic te reageren. De schaal 1:43 bestaat al een stuk langer dan 1:18 vandaar de opmerking denk ik.
OT: Echt een schitterende resultaat deze Viper, het is lastig om een aantal te bouwen modellen te noemen. Ik denk dat je met 500 stuks een leuk aantal hebt Zo heb je een ruim aantal voor het team, sponsoren en fans.
Inderdaad prijzig... een dergelijke Viper kost al snel rond de 200 euro om te bouwen.
Precies zoals je zegt op basis van een bestaand AA model.
Zelf zou ik niet direct voor GLPK kiezen, er zijn volgens mij mooiere auto's denk eens aan de Inno Groene die de 24H van Spa een paar jaar terug won.
Of meer Nederlands... Carsport Holland, de Oranje auto zou volgens mij geweldig zijn om in 1:18 uit te voeren.
Ricardo,
T worden er 100. De prijs is nog ff een vraag. (Heb ik me niet mee bezig gehouden).
Wat zou een leuk nieuw forummodel worden? Een Viper in raceuitvoering? Of een speciaal wegmodel?
Hoeveel budget heeft MAF dan?
Special Models,
Als je die bestanden hebt ga je m dan ook daadwerkelijk bouwen?
T worden er 100. De prijs is nog ff een vraag. (Heb ik me niet mee bezig gehouden).
Wat zou een leuk nieuw forummodel worden? Een Viper in raceuitvoering? Of een speciaal wegmodel?
Hoeveel budget heeft MAF dan?
Was meer als grap bedoeld het forummodel 1:43. We hebben in 2004 een forummodel kunnen kopen hier op het forum voor de redelijk bedrag en evo met stickers van het forum. Het was zeker een leuk initiatief maar nu in 2006 zijn alle modellen nog niet verkocht volgens mij
Moet eerlijk zijn dat ik 100 niet veel vind. Maar ja wie ben ik. Waarom Ik denk dat vooral sponsoren dit model wel willen hebben voor promotiedoeleinden.
ViperArry schreef:
Zelf zou ik niet direct voor GLPK kiezen, er zijn volgens mij mooiere auto's denk eens aan de Inno Groene die de 24H van Spa een paar jaar terug won.
Of meer Nederlands... Carsport Holland, de Oranje auto zou volgens mij geweldig zijn om in 1:18 uit te voeren.