Viper Competition Coupe Rudolph Racing. Model ontvangen!!!!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Bracer

Bericht door Bracer »

Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar zoiets idd, zo kun je je hobby natuurlijk zelf een heel andere richting in sturen :thump_up:
Curb, de Viper die jij laat zien is een oude uitvoering, Aa maakt hier geen modellen meer van voor zover ik weet dus zullen er bestaande modellen voor moeten worden gestript. Lijkt me een vrij prijzig werkje :?
En ff offtopic, dat 1:43 de echte verzamelaarsschaal is is natuurlijk onzin, wat betitel je nou als échte verzamelaarsschaal? Misschien is dat jouw mening Gerben maar geloof maar dat de Viper in 1:18 heel niet slecht verkoopt.
Afbeelding
Special Models

Bericht door Special Models »

ViperArry schreef:nee, t zijn losse ai files waar je nog een decal van moet maken......
Ja zoiets bedoelde ik ook :mrgreen: :mrgreen:
Verzamelen is de kunst van het kopen
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Bracer schreef:Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar zoiets idd, zo kun je je hobby natuurlijk zelf een heel andere richting in sturen :thump_up:
Curb, de Viper die jij laat zien is een oude uitvoering, Aa maakt hier geen modellen meer van voor zover ik weet dus zullen er bestaande modellen voor moeten worden gestript. Lijkt me een vrij prijzig werkje :?
En ff offtopic, dat 1:43 de echte verzamelaarsschaal is is natuurlijk onzin, wat betitel je nou als échte verzamelaarsschaal? Misschien is dat jouw mening Gerben maar geloof maar dat de Viper in 1:18 heel niet slecht verkoopt.
Om ook even offtopic te reageren. De schaal 1:43 bestaat al een stuk langer dan 1:18 vandaar de opmerking denk ik.

OT: Echt een schitterende resultaat deze Viper, het is lastig om een aantal te bouwen modellen te noemen. Ik denk dat je met 500 stuks een leuk aantal hebt :thump_up: Zo heb je een ruim aantal voor het team, sponsoren en fans.

Leuk idee voor een nieuwe forummodel :angel:
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Bracer,

Inderdaad prijzig... een dergelijke Viper kost al snel rond de 200 euro om te bouwen.
Precies zoals je zegt op basis van een bestaand AA model.

Zelf zou ik niet direct voor GLPK kiezen, er zijn volgens mij mooiere auto's denk eens aan de Inno Groene die de 24H van Spa een paar jaar terug won.
Of meer Nederlands... Carsport Holland, de Oranje auto zou volgens mij geweldig zijn om in 1:18 uit te voeren.

Ricardo,

T worden er 100. De prijs is nog ff een vraag. (Heb ik me niet mee bezig gehouden).
Wat zou een leuk nieuw forummodel worden? Een Viper in raceuitvoering? Of een speciaal wegmodel?
Hoeveel budget heeft MAF dan?

Special Models,
Als je die bestanden hebt ga je m dan ook daadwerkelijk bouwen?
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

ViperArry schreef: Ricardo,

T worden er 100. De prijs is nog ff een vraag. (Heb ik me niet mee bezig gehouden).
Wat zou een leuk nieuw forummodel worden? Een Viper in raceuitvoering? Of een speciaal wegmodel?
Hoeveel budget heeft MAF dan?
Was meer als grap bedoeld het forummodel 1:43. We hebben in 2004 een forummodel kunnen kopen hier op het forum voor de redelijk bedrag en evo met stickers van het forum. Het was zeker een leuk initiatief maar nu in 2006 zijn alle modellen nog niet verkocht volgens mij :(

Moet eerlijk zijn dat ik 100 niet veel vind. Maar ja wie ben ik. Waarom :?: Ik denk dat vooral sponsoren dit model wel willen hebben voor promotiedoeleinden.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Verzin een grappig aantal :!:

In 2002 heeft de Racer's group op Le Mans met een Porsche gewonnen met het nummer #81 in de GT klasse, wat resulteerde in 811 stuks 1:43 Porschies

Afbeelding
Special Models

ViperArry schreef:
Special Models,
Als je die bestanden hebt ga je m dan ook daadwerkelijk bouwen?
Ja dan ga ik hem werkelijk maken....(althans een poging wagen :mrgreen: )
Vincent

Bericht door Vincent »

ViperArry schreef:
Zelf zou ik niet direct voor GLPK kiezen, er zijn volgens mij mooiere auto's denk eens aan de Inno Groene die de 24H van Spa een paar jaar terug won.
Of meer Nederlands... Carsport Holland, de Oranje auto zou volgens mij geweldig zijn om in 1:18 uit te voeren.
Of een G-force ofd de Kuismanen. :)
Grab life by the horns.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Inmiddels wordt er hard gewerkt aan de laatste details....

De auto's zullen worden geleverd in hun originele verpakking, als Plain model.... (misschien wel met Rudolph Sticker).

Met origineel certificaat voor de plain versie....
En, met eigen certificaat (incl nieuw nummer).

Ik ga kijken of ik achteraf kan bepalen welke nummers in deze serie zijn opgenomen. Zal lastig worden......

Toegevoegd na 40 seconden:

Vincent, heb je plaatjes?
Vincent

Bericht door Vincent »

Afbeelding

Van de G-force vind ik niet direct iets, maar zal zo verderzoeken. :wink: (moet gaan eten)
Grab life by the horns.
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

fish88 schreef:Geweldig hoe je dit allemaal gedaan hebt, geen woorden voor :worshippy:

En Curbstone of Viperarry gaan jullie die GLPK-Carsport wagen regelen :mrgreen: :pray:

Dan heb ik ook interesse :dance:
die is al onderweg

Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

Curbstone Models schreef:[..]

die is al onderweg

195.69.72.60/Specials/Decals/preview.jpg
:shock: Alvast 1 bestelling van mij :angel:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Special Models

fish88 schreef:[..]

Zal wel niet goedkoop zijn denk ik :mrgreen:
En als die wijs is houd hij het voor zich zelf.....
Heb je wel iets aparts natuurlijk.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Mocht je de Viper niet kunnen slijten, dan meld ik mij aan. Wat een geweldige wagen om te zien, en natuurlijk DD'ers :wink:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

fish88 schreef:[..]

Ik ook, ik ook :shifty: 8)
Plaats reactie