De collectie van Erik - M5! Update 4-9
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
Zo, ben even een tijdje bezig geweest met foto's.
Andere kleurfilters met photoshop (vreemd dat dat veel schilt met kleur van auto.. zal wel aan de camera liggen, maar kan daar niks mee instellen)
een andere achtergrond en andere belichting geprobeerd... here it goes
deze stonden nog niet op de foto maar hoorden nog bij de vorige update:
Ferrari 550 Maranello - Hotwheels

Ferrari F355 Berlinetta - Hotwheels

Ferrari F355 Spider - Hotwheels

Dan nog wat betere foto's van wat modellen

Ferrari FXX

Dan de blauwe (Ook erg mooi!)

De CMC 250GT SWB

Dan al mijn SWB's even samen.... is het geen plaatje?

@Hanzjepanzje: ik neem aan dat je die witte kasten bedoeld.
Die komen van de Ikea vandaan en werden indertijd als CD-kast verkocht, en waren leverbaar in de kleur wit en zwart.
Ik weet de prijs niet meer, de kasten zijn helaas niet meer leverbaar, toen ik ze haalde waren ze al uit productie en ben een groot deel van het land afgereden om deze 8 te pakken te krijgen...
Andere kleurfilters met photoshop (vreemd dat dat veel schilt met kleur van auto.. zal wel aan de camera liggen, maar kan daar niks mee instellen)
een andere achtergrond en andere belichting geprobeerd... here it goes
deze stonden nog niet op de foto maar hoorden nog bij de vorige update:
Ferrari 550 Maranello - Hotwheels

Ferrari F355 Berlinetta - Hotwheels

Ferrari F355 Spider - Hotwheels

Dan nog wat betere foto's van wat modellen

Ferrari FXX

Dan de blauwe (Ook erg mooi!)

De CMC 250GT SWB

Dan al mijn SWB's even samen.... is het geen plaatje?

@Hanzjepanzje: ik neem aan dat je die witte kasten bedoeld.
Die komen van de Ikea vandaan en werden indertijd als CD-kast verkocht, en waren leverbaar in de kleur wit en zwart.
Ik weet de prijs niet meer, de kasten zijn helaas niet meer leverbaar, toen ik ze haalde waren ze al uit productie en ben een groot deel van het land afgereden om deze 8 te pakken te krijgen...
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- ferrariboy
- Contacteer:
hoe langer dat ik naar die blauwe fxx zit te zien hoe meer zin ik heb om hem ook te nemen ( de rode heb ik in de buurt besteld voor 75 euro , ma denk dat ik de overige toch in duitsland via de pc koop want daar kosten ze maar 55 euro + 8 euro verzending -> dus nog goedkoper dan 10 km van mijn deur)
je hebt zeker de een of de ander zijn verzameling opgekocht of wel de hele winkel geplunderd want je gaat er nogal tegenaan ( straks haal je me nog in
)
je hebt zeker de een of de ander zijn verzameling opgekocht of wel de hele winkel geplunderd want je gaat er nogal tegenaan ( straks haal je me nog in

Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
- Erikderaaf
Ferrariboy, bekend gevoel.. zat ook in twijfel...maar toen ik het modelletje zag was die snel weg en gingen ze beide in de tas!
En ja.. een deel komt uit een verzameling (de bburago's). de rest is nieuw, of marktplaats gescharrel!
Zondag komt de laatste update... die wordt groot. Daarna is het geldnivo erg gedaalt en de vullingsgraad van de vitrine's bereikt (lees:vol!)
En ja.. een deel komt uit een verzameling (de bburago's). de rest is nieuw, of marktplaats gescharrel!
Zondag komt de laatste update... die wordt groot. Daarna is het geldnivo erg gedaalt en de vullingsgraad van de vitrine's bereikt (lees:vol!)
- ferrariboy
- Contacteer:
dat is bij mij ook het geval , heb zelfs geen plaats meer in mijn vitrines zodat ik ze al stokeer onder mijn bed en op de kamer van mijn broer die nu leegstaat ( lees leegstond want die is ook al voor de helft ingepalmd
)
ben benieuwd naar de fxx want heb eerst de enzo en de f40 eens goed bekeken en die zagen er toch wel deftig uit ( wie weet kan ik me niet houden en pak ik ze ook alletwee
) spijtige is dat hotwheels nu begint met alles in een deftige serie uit te geven en dat ik nu met de gewone en minder mooie hotwheelsen zit , misschien dat ik ze ga vervangen als ze er niet teveel uitbrengen want de 599 gtb en de superamerica komen ook nog uit bovenop de 430 en de gto

ben benieuwd naar de fxx want heb eerst de enzo en de f40 eens goed bekeken en die zagen er toch wel deftig uit ( wie weet kan ik me niet houden en pak ik ze ook alletwee

Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
- Erikderaaf
Mijn laatste grote update (23 stuks) allen bburago op de zwarte daytona spider na, dat is een giodi!

Mooi toch! let vooral op die zwart F40 met gouden accenten, dat is iets speciaals!
Binnenkort eens verder werken aan de fototechniek, moet nog beter kunnen
Mooi toch! let vooral op die zwart F40 met gouden accenten, dat is iets speciaals!
Binnenkort eens verder werken aan de fototechniek, moet nog beter kunnen
- hanzjepanzje
Tsjah, van mij hoeft het niet, maar zoalng je maar blij bent met je update. Vind burago niets meer nu ik modellen als Exoto, CMC, BBR en zulks heb. Smaken verschillen, maar een Ferrari van burago in 6 kleuren ofzo, hoeft van mij niet. Wel een mooie manier om je verzameling wat meer volume te geven!

Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
- Erikderaaf
- Erikderaaf
update 27-7
Na een tijdje weer een update!
Ferrari 330P4 - Universal hobbies

Ferrari 330P4 - Jouef Evolution

Eindelijk!! Ferrari 512TR en TR Targa van mira!

Ferrari F355 Spider - UT models

Speciaal: Ferrari 333SP - Hotwheels special

Ferrari Dino 246 GTS

Ferrari 330P4 - Universal hobbies
Ferrari 330P4 - Jouef Evolution

Eindelijk!! Ferrari 512TR en TR Targa van mira!

Ferrari F355 Spider - UT models

Speciaal: Ferrari 333SP - Hotwheels special

Ferrari Dino 246 GTS

- Lexusfreak