Silverarrow's collectie Update: Beeindiging hobby
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: Silverarrow's collectie Update: 1:18 & 1:43 V12 geweld!
De V12 Vantage is idd een hele brute mooie bak. Knap samenspel van sportiviteit en klasse.
Heb hem hier ook al enkele weken staan. Spark heeft er idd een knap model van gemaakt.
Heb hem hier ook al enkele weken staan. Spark heeft er idd een knap model van gemaakt.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Re: Silverarrow's collectie Update: 1:18 & 1:43 V12 geweld!
Thanks!
AUTOart/Gateway Europe hield met de kerst een fotowedstrijd waarvoor je je favoriete AA op de foto moest zetten. Niet geschoten is altijd mis, dus ik heb een foto ingestuurd die ik al eens voor een fotowedstrijd hier op het forum had gemaakt. Een aantal inzendingen: http://www.facebook.com/album.php?aid=4 ... 190&ref=mf" onclick="window.open(this.href);return false; en de eerste, tweede en derde plaats: http://www.facebook.com/album.php?aid=4 ... 190&ref=mf" onclick="window.open(this.href);return false; .
Uiteindelijk ben ik dus derde geworden (
) en heb ik een 1:64 Bugatti Veyron gewonnen (de eerste prijs was een 1:18 Mercedes S-klasse en de tweede prijs een 1:43 Veyron). Ik heb nog nooit zo'n 1:64 model gehad, maar 't ziet er toch heel aardig uit
.

Een leuk initiatief van AA/Gateway Europe
.
AUTOart/Gateway Europe hield met de kerst een fotowedstrijd waarvoor je je favoriete AA op de foto moest zetten. Niet geschoten is altijd mis, dus ik heb een foto ingestuurd die ik al eens voor een fotowedstrijd hier op het forum had gemaakt. Een aantal inzendingen: http://www.facebook.com/album.php?aid=4 ... 190&ref=mf" onclick="window.open(this.href);return false; en de eerste, tweede en derde plaats: http://www.facebook.com/album.php?aid=4 ... 190&ref=mf" onclick="window.open(this.href);return false; .
Uiteindelijk ben ik dus derde geworden (

Een leuk initiatief van AA/Gateway Europe

- Niek-106
- Contacteer:
Re: Silverarrow's collectie Update: Derde prijs in een wedst
Ten eerste gefeliciteerd met het behalen van de 3de plaats
Ik heb zelf een aantan Kyosho 1/64 ferrari modellen, en heb de 1/64 AutoArt verkocht aan een neef van mij maar die modelletjes zien er ercht super uit, ongelooflijk wat een details ze in zo'n klein modelletje kunnen krijgen he

Ik heb zelf een aantan Kyosho 1/64 ferrari modellen, en heb de 1/64 AutoArt verkocht aan een neef van mij maar die modelletjes zien er ercht super uit, ongelooflijk wat een details ze in zo'n klein modelletje kunnen krijgen he

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Leuk model zo'n 1:64 Veyron
Is trouwens een leuk initiatief van AutoArt, als ik wist dat ze dit deden had ik ook een poging gewaagd

Is trouwens een leuk initiatief van AutoArt, als ik wist dat ze dit deden had ik ook een poging gewaagd

- Mr. Dj M.
Gefeliciteerd! Een leuk initiatief inderdaad al vond ik dat jij de eerste prijs verdiend had.
Vond jou foto wel de mooiste, al heeft nummertje één natuurlijk een boel credits voor de originaliteit
Vond jou foto wel de mooiste, al heeft nummertje één natuurlijk een boel credits voor de originaliteit

-
- Moderator
Was de concurrentie zo matig dan Oskar 

- mercedes fan
In mijn ogen had de 600 Pullmann de eerste plaats verdiend, wat een meesterlijk mooi plaatje zeg
Uiteraard was jou inzending ook niet mis, leuk dat je wordt beloond met zo een modelletje

Uiteraard was jou inzending ook niet mis, leuk dat je wordt beloond met zo een modelletje

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Gefeliciteerd
Het model ziet er inderdaad niet slecht uit 

Gefeliciteerd met je 3e prijs. Ik had het al gespot op de AA site. 

Gefeliciteerd, ziet er niet eens verkeerd uit! 

- coolpappa04
heu leuk zeg dat je gewonnen hebt, ik heb het model zelf ook maar dan in het blauw/zwart en aa heeft er inderdaad een juweeltje van gemaakt in 1:64( 1:18 ook natuurlijk
)

- Bugatti Veyron
Leuk modelletje hoor. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
- Silverarrow
Bedankt, volgens mij zijn er nog wat forumleden die mee hebben gedaan. De foto van het motorblok van de 190E Evo II is als ik me niet vergis van Faultier
.
.

Neuh hoor, maar ik had een Mercedes op de foto staan, dus zo goed hoefde de foto fototechnischerwijs niet meer te zijnrsh_scuderia schreef:Was de concurrentie zo matig dan Oskar

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Kijk uit met wat je zegt want anders heb je zo Jolly Club met iets over ''Mercedes fanboys'' en ''alles met een ster'' op je dakSilverarrow schreef: Neuh hoor, maar ik had een Mercedes op de foto staan, dus zo goed hoefde de foto fototechnischerwijs niet meer te zijn![]()
.

- Silverarrow
We hebben tegenwoordig Maurice (a.k.a. mercedes fan) als moderator, dus we kunnen weer gewoon zeggen hoe de feiten liggen: dat Mercedes retegeile wagens produceertMaarten Mercedes schreef:Kijk uit met wat je zegt want anders heb je zo Jolly Club met iets over ''Mercedes fanboys'' en ''alles met een ster'' op je dakSilverarrow schreef: Neuh hoor, maar ik had een Mercedes op de foto staan, dus zo goed hoefde de foto fototechnischerwijs niet meer te zijn![]()
.