Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
rudie20vt
Schaal: 1:43

Re: Formule 1 2009

Bericht door rudie20vt »

okedan maar jos de boss er in. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Afbeelding
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Jeetje afhaken omdattie wat nekklachies heeft :doh: Tja dan ben ik het toch met Brambo eens
brambo21 schreef:sorry hardcore fans maar dit vind ik toch watjes gedrag
Een beetje motorcoureur rijd met gebroken ledenmaten. En in de Tour de france reden flink gehavende wielrenners gewoon honderden km's door.

Maar het blijft natuurlijk fantastisch nieuws dat mijn TV niet vervuild wordt met MS :dance:

Ik denk dat Stirling Moss een goede kans maakt op een rentree :mrgreen:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Zo vermakelijk al die frustie reacties te lezen! :worshippy: :lol: :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

PRetje gedaan:

Sponsors tervreden, vaak in beeld geweest :thump_up:

Schumacher blij, grijze duif die weer even geadoreerd werd :thump_up:

Di Montezwemolo tevreden, merknaampje weer veel publiciteit gekregen :thump_up:

en Luca Badoer tevreden omdat die pino toch niet rijdt :lol:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Markopolo schreef:PRetje gedaan:

Sponsors tervreden, vaak in beeld geweest :thump_up:

Schumacher blij, grijze duif die weer even geadoreerd werd :thump_up:

Di Montezwemolo tevreden, merknaampje weer veel publiciteit gekregen :thump_up:

en Luca Badoer tevreden omdat die pino toch niet rijdt :lol:
en vergeet vooral niet de mensen die nu bedrogen zijn die speciaal tikkets hadden gekocht omdat ze dachten dat hun held weer terug was :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Die kunnen dan mooi aansluiten bij hullie die kaartjes hadden gekocht om Alonso te zien rijden (40.000man) , hullie die voor Nelsinho kwamen (2 man) en hullie die sowieso teleurgesteld naar huis gaan omdat het net als vorig jaar een saaie race geweest gaat zijn (de rest dus)... :yawn:

Als je alleen kaartjes koopt om 1 man aan het werk te zien ben je oeberhaupt niet helemaal in orde, want als je favoriet er bij de start wordt afgekegeld ben je sowieso voor nikx gekomen!

Jammer dat 'ie niet komt, van Lucas Bedoer verwacht ik per definitie nikx, want die heb dankzij het testverbod al sinds 2006 niet meer in de 2009 wagen gereden!

Dus.. :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
fish88

Bericht door fish88 »

Ik gun het Badoer wel, die gast zit al sinds 1997 ofzo bij Ferrari als testrijder. Toen hij in 1999 genaaid werdt doordat Ferrarri Salo liet rijden inplaats van hem bleef hij nog steeds loyaal aan het team.

En dan nu eindelijk, 10 jaar na zijn laatste race mag hij eindelijk een keer een race rijden voor de Scuderia. Zo zie je maar dat loyaliteit af en toe toch nog wel eens wordt beloond (Voor die loyaliteit wordt hij dan ook wel loyaal voor betaald, dat dan weer wel.). Ferrari had evengoed Gene kunnen kiezen, die heeft recenter races gereden, heeft dit jaar nog de 24 uur van Le Mans op zijn naam geschreven en hij is een Spanjaard. Maar ze geven gewoon Badoer eindelijk weer een kans, ook al zal hij niks presteren, dit zal wel het moment van zijn leven zijn.

Als iemand het een keer verdient is hij het wel :thump_up: .

Ohja en we zien Schumacher niet terug, dat is het mooiste van het verhaal :dance:

Afbeelding
Afbeelding

:angel:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Smokey

Bericht door Smokey »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ............................GEEN SCHUMI :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

GReetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
St. Paul

Bericht door St. Paul »

fish88 schreef:Ik gun het Badoer wel, die gast zit al sinds 1997 ofzo bij Ferrari als testrijder. Toen hij in 1999 genaaid werdt doordat Ferrarri Salo liet rijden inplaats van hem bleef hij nog steeds loyaal aan het team.

En dan nu eindelijk, 10 jaar na zijn laatste race mag hij eindelijk een keer een race rijden voor de Scuderia. Zo zie je maar dat loyaliteit af en toe toch nog wel eens wordt beloond (Voor die loyaliteit wordt hij dan ook wel loyaal voor betaald, dat dan weer wel.). Ferrari had evengoed Gene kunnen kiezen, die heeft recenter races gereden, heeft dit jaar nog de 24 uur van Le Mans op zijn naam geschreven en hij is een Spanjaard. Maar ze geven gewoon Badoer eindelijk weer een kans, ook al zal hij niks presteren, dit zal wel het moment van zijn leven zijn.

Als iemand het een keer verdient is hij het wel :thump_up: .
Beetje reizen, beetje trainen, af en toe wat rondjes rijden in een sportwaggie en der dik voor betaald krijgen zonder de verplichtingen van een volledig coureur....

Lekker lui op de bank zitten en toch evenveel krijgen als de 11 in het veld is zo gek nog niet. En dat heeft jouw volkje uitgevonden Winston, euh ik bedoel Fish... :ja: :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Verslaat Badoer nu Jan Lammers met een comeback na 10 jaar? Kenners, wat denken jullie?
Jolly Club

Toen ik gisteren 10 feiten over Lucas Bedoer las op http://www.autosport.com dacht ik: "Wie interesseert zich hier eigenlijk voor?" :lol:

Maar dan toch, speciaal voor Peter, wistudatje nummer 10 uit de lijst:
• Badoer's near 10-year gap between his last race at the 1999 Japanese Grand Prix and his return in Valencia is not quite as big as the 10 years and three months between Jan Lammers' races in the 1982 Dutch and 1992 Japanese Grand Prix.

:mrgreen:

Nou we toch bezig zijn, deze klinkt ook hoopvol:
Badoer's failure to score a point gives him the distinction of being the driver with the most race starts who has not achieved that feat.
:lol:

rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Als dat bovenstaande is gebeurt zonder vals te spelen of ander rijders er af te rammen; een volwaardige opvolger dus :thump_up2:
Jolly Club

rsh_scuderia schreef:Als dat bovenstaande is gebeurt zonder vals te spelen of ander rijders er af te rammen; een volwaardige opvolger dus :thump_up2:
Helemaal mee eens, onsportief rijden is immers voor losers!

Afbeelding

:yawn:

brambo21
Contacteer:

Bericht door brambo21 »

is dat zo ? anderen beuken voor LOSERS ??
Afbeelding
The Ferrari driven by Michael Schumacher (R) crashes into Antonio Pizzonia's Jaguar, as workers were preparing to take it off the track, after both spun out in separate incidents on the rain-soaked Interlagos racetrack, in Sao Paulo on Sunday. The Brazil Grand Prix was delayed by rain for 15 minutes and plagued by accidents.
— Reuters
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Jolly Club

The Ferrari driven by Michael Schumacher (R) crashes into Antonio Pizzonia's Jaguar, as workers were preparing to take it off the track, after both spun out in separate incidents on the rain-soaked Interlagos racetrack
Plenty voorbeelden van de man te vinden, en dan kom je hiermee?! :lol:

Plaats reactie