Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Fijn, een grigo 550 Maranello met hoerenrood interieur
Die mag van mij best in de remake met mooiere details.
En ook de Delta is gewoonweg een must have voor iedereen die een beetje autoliefhebber is
kijk eens aan micheal ook weer aardig wat bij een gesprokelt
mijn persoonlijke voorkeur van deze update is de brookland en de diablo wat een mooie modellen
sommige kon ik al wat ik stond naast je hahaha
en sommige nog niet
Inmiddels op pagina 3 beland. Gaat steeds sneller hier , of ik steeds langzamer!!
Beginnende met de OTTO RS4. Ookal zitter er wat slordigheden in de afwerking toch echt een fraai model. " stance" is top en thema al helemaal. Laat die RS2 ook maar gauw komen!
dan nog de R25 van OTTO mee besteld. Eveneens een top model. Heb me suf ge preordered dus kan niet wachten op de volgende lading.
Dan nog een serie BMW's van de jaren '70 en '80. Minichamps niet geweldig in het fijne werk maar de kleuren zijn top. AutoArt zoals altijd perfecte afwerking!
Ik had de zwarte al maar kon de blauwe 500 SEC toch niet laten staan! De zwarte voorzien van AMG's. Kan ie zo het kamp op
Ooit was m'm eerste model een Bburago 300 SL . Nu een Minichamps 300 SL aangeschaft voor in de kast. Niet eens zoveel beter als de Bburago. Misschien was die oude zo gek nog niet.
Dat was m'n golden oldies en yougtimers trip. Doe ik alleen om mezelf in bedwang te houden niet een 1/1 aan te schaffen. Hier nog een recentere Skyline van AA in Calsonic livery:
en de nieuwe E met andere velgen en zonder chroom rond de ramen.
Jongens , allemaal even bij elkaar voor de groepsfoto en daarna de kasten in!