Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Na de beurs in Houten is het wederom tijd voor een update.
Ditmaal zijn het 2x een Chevrolet Corvette. Beide hebben geraced in de 24 uren van Spa Francorchamps in 2006.
Deze eerste is van Jos Menten. Hier mee is hij 5e geworden. Dit is een model van Spark en het vreemde is dat hij uitgerust was met banden waar Michelin op staat. Dit terwijl de wagen didelijk met Dunlop in de ronte ging. Ik heb daarom de banden omgedraaid zodat je het niet meer kan zien. In het echt stond er namelijk ook niets op de banden in die race.
Beetje simplistisch dus van Spark (die overigens bijzonder mooie modellen maakt zoals deze!)

en de echte

Lastig om een mooie foto te vinden dus dan maar eentje van Matt z'n site gejat (bedankt Matt).
En dan de tweede van dezelfde race en dat is de nummer 4 wagen van Mike Hezemans. Hiermee is hij derde geworden.

en de echte

2 mooie wagens er bij in mijn verzameling.
Groet,
-Gerben-
Ditmaal zijn het 2x een Chevrolet Corvette. Beide hebben geraced in de 24 uren van Spa Francorchamps in 2006.
Deze eerste is van Jos Menten. Hier mee is hij 5e geworden. Dit is een model van Spark en het vreemde is dat hij uitgerust was met banden waar Michelin op staat. Dit terwijl de wagen didelijk met Dunlop in de ronte ging. Ik heb daarom de banden omgedraaid zodat je het niet meer kan zien. In het echt stond er namelijk ook niets op de banden in die race.
Beetje simplistisch dus van Spark (die overigens bijzonder mooie modellen maakt zoals deze!)

en de echte

Lastig om een mooie foto te vinden dus dan maar eentje van Matt z'n site gejat (bedankt Matt).
En dan de tweede van dezelfde race en dat is de nummer 4 wagen van Mike Hezemans. Hiermee is hij derde geworden.

en de echte

2 mooie wagens er bij in mijn verzameling.
Groet,
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Maakt niet uit hoor,...ik "leen" ook wel eens foto's van jou.Gerben Olsder schreef:Lastig om een mooie foto te vinden dus dan maar eentje van Matt z'n site gejat (bedankt Matt).

Bij de Corvette van Menten was me dat ook al opgevallen van de Dunlop/Michelin kwestie. Heb daarom de Michelin maar van de banden verwijderd....overigens klopt "ons" model nog steeds niet helemaal. De raamstreamer is op het Spark model lila,...terwijl dit volgens mij blauw dient te zijn....

Maar al met al weer een super update Gerben.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
-
- model1op43
- Contacteer:
Heerlijke Corvettes 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Kick ass C6.Retjes!
Hier nog twee foto's:

Hier nog twee foto's:

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- zipperscales
- Contacteer:
Machtige aanwinsten weer Gerben, om te smullen.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Hoi Matt,Matt Modelautos schreef:[..]
Maakt niet uit hoor,...ik "leen" ook wel eens foto's van jou.![]()
Bij de Corvette van Menten was me dat ook al opgevallen van de Dunlop/Michelin kwestie. Heb daarom de Michelin maar van de banden verwijderd....overigens klopt "ons" model nog steeds niet helemaal. De raamstreamer is op het Spark model lila,...terwijl dit volgens mij blauw dient te zijn....![]()
Volgens mij klopt de kleur Lila wel. Misschien moet het iets donkerder zijn maar het moet wel lila/paars zijn. kijk maar eens op http://www.proximus.be/
-Gerben-
Toegevoegd na 2 minuten:
Bedankt voor de foto's. Ik had ze nog niet gevonden.1:18 24/7 schreef:Kick ass C6.Retjes!![]()
Hier nog twee foto's:
www.motorsport.com/photos/fia-gt/2006/spa/fiagt-2006-spa-am-0196.jpg
www.motorsport.com/photos/fia-gt/2006/spa/fiagt-2006-spa-am-0214.jpg
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
-
- Contacteer: