Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
Upgrades: AA Pagani Zonda R
Jeetje, allemaal positieve reacties!!! Heb hem inmiddels al weer verkocht, niet omdat ik hem niet mooi vond, die prachtige LF-A, maar ik kon er maar niet aan wennen. Ik zoek echt een reflectie in de lak. Wil hem in het wit en die gaat er zeker komen
En tja, ik weet het, net als toendertijd met de AA Veyron, nu voor de zoveelste keer een Pagani Zonda R. Met deze had ik, toen ik hem uit zijn verpakking haalde, meteen het wow gevoel. Wat een fantastisch model... Weer een van de wannahaves van 2011, nu nog de Veyron Sang Noir en ik ben heel happy!!!
Ik zal jullie niet vermoeien met nog meer foto's, maar een paar, want er zijn veel mooiere foto's gemaakt. Het echte genieten is als je hem live hebt

Even een detail shot van die ventieldopje....ehhh is een beetje groot uitgevallen lijkt mij

En pics met een paar ander supercars van AA....of heten deze tegenwoordig hypercars???

En tja, ik weet het, net als toendertijd met de AA Veyron, nu voor de zoveelste keer een Pagani Zonda R. Met deze had ik, toen ik hem uit zijn verpakking haalde, meteen het wow gevoel. Wat een fantastisch model... Weer een van de wannahaves van 2011, nu nog de Veyron Sang Noir en ik ben heel happy!!!
Ik zal jullie niet vermoeien met nog meer foto's, maar een paar, want er zijn veel mooiere foto's gemaakt. Het echte genieten is als je hem live hebt

Even een detail shot van die ventieldopje....ehhh is een beetje groot uitgevallen lijkt mij

En pics met een paar ander supercars van AA....of heten deze tegenwoordig hypercars???

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Re: Upgrades: AA Pagani Zonda R
Het maakt niet uit hoe vaak hij voorbij komt, dit blijft een geweldig model
.

Arrghh... Nog drie weken voordat ik de mijne kan zienUpgrades schreef:Het echte genieten is als je hem live hebt![]()
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Heerlijk die Zonda R weer eens tegen te komen. AutoArt heeft zeer goed werk geleverd!

Jammer dat je 'm verkocht heb verkocht maar wit staat 'm misschien ook beter.Upgrades schreef:Heb hem inmiddels al weer verkocht, niet omdat ik hem niet mooi vond, die prachtige LF-A, maar ik kon er maar niet aan wennen. Ik zoek echt een reflectie in de lak. Wil hem in het wit en die gaat er zeker komen
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Mooie modellen de koenigsegg is ook super
ja hypercars ze zijn inderdaad bijna van een andere planeet maar top dat ze op aarde rond rijden
ja hypercars ze zijn inderdaad bijna van een andere planeet maar top dat ze op aarde rond rijden

Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven inderdaad, een auto moet glimmen....Upgrades schreef:Heb hem inmiddels al weer verkocht, niet omdat ik hem niet mooi vond, die prachtige LF-A, maar ik kon er maar niet aan wennen. Ik zoek echt een reflectie in de lak. Wil hem in het wit en die gaat er zeker komen![]()
Verders laat je weer heerlijke modellen zien.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Blijft een mooi model natuurlijk, ondanks dat hij zoveel voorbij komt!
Ben alleen bang dat je er in het echt niet veel aan hebt. (Mag in geeneen klasse meedoen, maakt teveel herrie en mag niet op straat rijden.)

Ben alleen bang dat je er in het echt niet veel aan hebt. (Mag in geeneen klasse meedoen, maakt teveel herrie en mag niet op straat rijden.)
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Koel, welke upgrades ga je er aan doen? Ik zou zeggen zwarte/antraciete velgen! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
1:18 24/7 schreef:Koel, welke upgrades ga je er aan doen? Ik zou zeggen zwarte/antraciete velgen!

welcome to the Zonda Owners Club
will you do any upgrades to it

Bye
Faultier
Faultier
Jammer dat de LF-A al weer weg is, maar de Zonda is echt heerlijk 

Wat een supertopic!!
Ben er vanmiddag de hele middag zoet mee geweest. Wat een mooie collectie heb je en super upgrades!!

Ben er vanmiddag de hele middag zoet mee geweest. Wat een mooie collectie heb je en super upgrades!!

De Zonda is wel beduidend groter dan de Veyron en Koenigsegegesiggeg.
Berrus81 schreef:Wat een supertopic!!
![]()

v8-vette schreef:1:18 24/7 schreef:Koel, welke upgrades ga je er aan doen? Ik zou zeggen zwarte/antraciete velgen!, een absoluut geslaagd rijtje supercars
Faultier schreef:welcome to the Zonda Owners Club![]()
![]()

Het enige waar ik aan zat te denken zijn die ventiel dopjes te vervangen voor kleinere...maar het stoort mij (nog) niet

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-