Zekers, maar me €59 wel een heel stuk duurder!elcamino schreef:Super die renault f1
Zou het zijn omdat ze toch wel weten dat het verkoopt, of zou het echt zo'n duur product voor Otto zijn?
Zekers, maar me €59 wel een heel stuk duurder!elcamino schreef:Super die renault f1
De productie speelt hier een serieuze rol in. 1,5 jaar ontwikkeling, de carbon-inserts, de grootte van de wagen...Mr. Dj M. schreef:Zekers, maar me €59 wel een heel stuk duurder!elcamino schreef:Super die renault f1
Zou het zijn omdat ze toch wel weten dat het verkoopt, of zou het echt zo'n duur product voor Otto zijn?
Het is inderdaad wel een groot model en lastiger maken met de enorm brede onderkant lijkt me. Er zit waarschijnlijk ook veel tijd in het ontwikkelen van de carbon print, want ik neem aan dat die dan een tampon print is?!OTF'er schreef:De productie speelt hier een serieuze rol in. 1,5 jaar ontwikkeling, de carbon-inserts, de grootte van de wagen...
Echt een lekker rijtje! De Avantime, hij is dan eindelijk echt aangekondigd! De BX 4 TC vind ik ook erg gaaf en deze nieuwe 5 Maxi wordt denk ik dan de mijne (want dat past mooi bij de Alpine versie). Die Matra had ik trouwens niet verwacht en nog nergens eerder voorbij zien of horen komen. Heel gaaf dat ze die gaan makenOTF'er schreef:Nog meer nieuws voor (eerste trimester) 2012:
-Renault Avantime Iliade Blue
-Citroën BX 16S
-Citroën BX 4 TC
-Matra 530 A (jaune)
-Renault 5 Maxi "33 Export"
Owh yesOTF'er schreef:Venturi 260 Atlantique
Lijkt me ergens ook maar beter ook, want zo speciaal is die carrosserie niet en ze hebben al een facelift en pre-facelift model gemaakt.droomautoos schreef:Deze komt niet
-Citroën BX 16S