Lambo's 1:18 collectie: update 3 en 4 van 2017
Re: Lambo's collectie - 13-3-13 5e update 2013
Bij normaal daglicht is het verschil bijna niet te zien, model is inmiddels weer terug in de verpakking en gaat retour naar de winkel. Ben nu bezig met een witte versie en anders wordt update 5 toch een rode superleggera 

Op mijn Diablo GTR is bij een bepaald licht ook wel kleurverschil te zien maar probleem bij de Carrea GT is het grootste del van pastic is, dus niet alleen een bumper en wat details. De hele zijkant tussen de wielen m.u.v. de deuren is platic, voor en achterbumper, spoiler, dakje en gedeelte achter de stoelen ook. Bijkomend probleem is dat de dakjes niet netjes aansluiten op de voorruit.alain_1978 schreef:Amaai wat een kleurverschil. Model kost anders genoeg geld. De grijze en de zwarte komen beter tot hun recht dan.
Is ook de reden waarom ik destijds de gele Diablo Roadster van AA verkocht heb. Ik snap niet waarom ze er nu zoveel geld voor vragen want hij is het gewoonweg niet waard.
Gelukkig heb ik hem nieuw in Duitsland gekocht en daar mag je binnen een maand je aankoop kosteloos retourzenden zonder dat je er een goede reden voor hoeft te hebben.

Super mooi rijtje vind de gele persoonlijk het mooist 

Hee , een verdwaalde Posche ! Gauw terug sturen , ga je je alleen maar aan irriteren. Had ik ook met de Diablo 6.0 in het geel. Ook al zag je het niet in de vitrine , je weet het wel!
Mooie verzameling Lambos. Volgens mij komt Minichamps nog met wat oudjes in 1/18 las ik ergens!
Mooie verzameling Lambos. Volgens mij komt Minichamps nog met wat oudjes in 1/18 las ik ergens!
Re: Lambo's collectie - 26-3-13 5e update 2013
Hierbij een nieuwe update, de gele banaan is inmiddels weer terug waar hij vandaan kwam en heeft een waardige vervanger gekregen.

Is ook erg mooi zo in het wit!!
Persoonlijk vind ik hem zo zelfs mooier dan de gele..

Persoonlijk vind ik hem zo zelfs mooier dan de gele..

“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's

Erg mooi in het wit, mooie vervanging van je gele. Is deze wel goed? Geen kleur verschil enzo?
Deze is prima, geel is gewoon een lastige kleur om op plastic en metaal te combineren. Voordat ik de gele kocht was ik ook op zoek naar een witte maar ik kon er geen vinden, toen ik de gele had ontvangen en ging terugsturen werden er ineens 3 witte aangeboden, dus dat was een gelukje.bobbob schreef:Erg mooi in het wit, mooie vervanging van je gele. Is deze wel goed? Geen kleur verschil enzo?

Jammer van de gele maar wit miststaat dit toonbeeld van Duitse perfectie zeker niet. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Inderdaad, ook het design is nog steeds goed, kan zo tussen alle moderne vergelijkbare auto's gezet worden, tijdloos designSt. Paul schreef:Jammer van de gele maar wit miststaat dit toonbeeld van Duitse perfectie zeker niet.

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Het blijft een fijn Harm Lagaay ontwerp.
Wit is niet geheel mijn uitvoering, maar hoort wel bij Porsche natuurlijk.
Wit is niet geheel mijn uitvoering, maar hoort wel bij Porsche natuurlijk.

- alain_1978
Het geel stond hem beter maar de witte lak zit beter op het model dat is waar.
Ben blij dat je hebt kunnen omruilen.
Ben blij dat je hebt kunnen omruilen.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Re: Lambo's collectie - 5-4-2013 6e update 2013
Vandaag alweer de 6 update van 2013, als het goed is owrdt het nu voorlopig rustig in afwachting van nieuwe releases in Q3/Q4.
De nieuwste aanwinst is de Aventador in het grijs, waar de mat zwarte een agressieve indruk maakt en de oranje een sportieve is de grijze door zijn kleur en zilvere velgen meer stijlvol.
Tijd voor de foto's:

Trio:

De nieuwste aanwinst is de Aventador in het grijs, waar de mat zwarte een agressieve indruk maakt en de oranje een sportieve is de grijze door zijn kleur en zilvere velgen meer stijlvol.
Tijd voor de foto's:

Trio:

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Het zilvergrijs op de velgen doen het prachtige design van de velgen veel beter uitkomen
Zouden ze ook een oranje versie gaan maken met deze velgen?

Zouden ze ook een oranje versie gaan maken met deze velgen?
- alain_1978
Ik ben ook voorstander van de zilverkleurige velgen. Komen veel beter uit. De grijze Aventador heeft hierdoor wel mijn voorkeur bij deze 3 modellen.
Mooie update
Mooie update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'