Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na vele herhalingen eindelijk weer eens een update! Ik denk dat dit de laatste van het jaar is.
Ik vind de Ferrari F430 geen mooie auto door de grote ronde gaten in z'n smoel, maar in 2007 werd de 430 Scuderia op de markt gebracht. De ronde smoel werd vervangen door een strakke voorbumper. Ook werd het achterwerk van de 430 een stuk strakker. Mijn exemplaar is blauw, wat ik persoonlijk veel mooier vind dan de kleur rood die HWE maakt.
Mooie Ferrari scuderia in een mooie kleur, blauw is eens iets anders dan al het rood van de meeste Ferrari's ( heb deze op schaal 1/43 in de zelfde kleur ook staan )
Blauw staat een Ferrari trouwens bijna altijd goed.
Zeker de Scuderia is een fijne automobiel. De velgen in het grijs complementeren het feest ook nog eens een keer. Prima aanschaf Maartje