Nieuw begin : pagina 69

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Michae11

Re: RS4,3.0 CSi,3.0 CSL,M3 E30,635CSI,R25,535i,300SL,500SEC

Bericht door Michae11 »

Complimenten, Die AMG's onder de Sec zijn echt top. Waar heb je die gekocht?
Velgen en remmerij komt bij Uli Nowak vandaan ; http://www.1zu18wheelsandmore.de/shop/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelijk weer een Bertby vol :shock: Het blijft een waanzinnig mooi gezicht al die kasten aan de muur :worshippy:
Zijn er inderdaad weer 2 onderweg! :oops: Nummer 15 en 16 zijn hard nodig!
alleen somige modellen in jou kast staan echt verkeerd die moeten namelijk hier staan :doh: :doh:
Volgens mij staan er bij jou juist modellen die eigenlijk hier moeten staan! :D
De 500SEC foto's met extra belangstelling zitten bekijken, want er is een 1/1 500SEC voor me onderweg uit de VS. :)
Daar verwacht ik dan natuurlijk wel even foto's van te zien! Top man , ben benieuwd.

Nog een model vergeten trouwens. De zilveren E voorzien van AMG. De zwarte nu met Lorinsers.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
gr.
Mike
Marc540i
Schaal: 1:18

Bericht door Marc540i »

Wat een mooie verzameling zo bij elkaar. :thump_up:

Indrukwekkende overzicht foto's, klasse. :worshippy: :worshippy:

Staat echt heel veel tussen wat helemaal mijn smaak is. :dance: :cool:

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Michae11

Bericht door Michae11 »

Vandaag de Otto Golf Rallye binnengekregen. Gaaf model uit een tijd dat er nog gave gebakjes werden gemaakt!

De originele
Afbeelding
Afbeelding
met een oude Rallye Racing uit 1989 in vergelijk met een Celica en Delta:
Afbeelding
In een SportAuto uit 1989 :
Afbeelding
alleen :
Afbeelding
Afbeelding
en met z'n tijdgenoten:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

gr.
Mike
Bert

Re: OTTO Rallye Golf 1/18 pag. 54

Bericht door Bert »

Ziet er oogstrelend uit..Otto is goed bezig de laatste tijd. :thump_up:
Afbeelding
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Wat een fraaie Golf is het toch!
Lekker vierkant en geblokt, had U iets van lijmresten of foutjes op Uw exemplaar?
Afbeelding
marco71

Bericht door marco71 »

ziet er weer goed uit mike
:drool: :drool:
mail mij eens als je weer wat gaat bestellen want dan kunnen wij het samen doen of zo

gr marco
Afbeelding
sport and supercars forever
Droes

Bericht door Droes »

mooi model!
prachtige auto ook in 1/1, hier net om de hoek rijdt er een oudere dame (jawel!) met een Golf Rallye, volledig in originele staat.
Ze besefte niet eens wat voor speciale auto ze had tot ik het haar zei :doh: :)
Ze vroeg zich al af waarom ze zo vaak werd aangesproken om haar Golfje te verkopen :roll:
Afbeelding Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Mooie aanwinst! hij ziet er gelukkig ook een stuk beter uit dan op de Otto foto's.
Dat moeten ze toch nog wel even leren bij Otto, want lang niet alles staat er even goed op. Mijn Alpine Gt4 is bijvoorbeeld een stuk meer oranje dan rood en dat komt er niet echt uit op de foto's van Otto. Hoe dan ook sowieso blij met het merk, want ze maken betaalbare modellen en vullen gaten in de markt :thump_up:
Michae11

Bericht door Michae11 »

hij ziet er gelukkig ook een stuk beter uit dan op de Otto foto's.
Koplampen op de foto's op de site deden me inderdaad huiveren. Valt reuze mee in het eggie.
Ze vroeg zich al af waarom ze zo vaak werd aangesproken om haar Golfje te verkopen

Super , je ziet ze echt nooit meer in het wild volgens mij.
mail mij eens als je weer wat gaat bestellen want dan kunnen wij het samen doen of zo
zie je mail :D
had U iets van lijmresten of foutjes op Uw exemplaar?
Rond de ramen een beetje lijmresten en de ramen zijn een heel klein beetje gekarteld op sommige plekken. Rond de achterlichten 2 puntjes waar ze uit het gietframepje :think: komen denk ik. Her en der wat lijm resten die met de nagel te verwijderen zijn. En als laatste een beetje uitgelopen verf in een van de uitlaten. Overal echter een zeer goed getroffen en gemodelleerd model.
Ziet er oogstrelend uit..Otto is goed bezig de laatste tijd.
Voor 49 euro ( 28 verzenden is natuurlijk nep ) een superkoopje en een gaaf thema!

gr.
Mike
Michae11

Bericht door Michae11 »

Hier een model waar ik al lang naar op zoek waar maar zelden word aangeboden. Ik wilde geen kleurvariaties meer aanschaffen ( heb de zwart / witte al ) maar deze kon ik niet laten gaan.
Het is een oude Autoart en daar zijn de details ook naar maar het model en het origineel zijn wel top natuurlijk. Deze stond dan ook erg hoog op m'n " Holy Grail" lijstje. Zo ben je jaren aan het zoeken en zo popt ie ineens op en 2 dagen later heb je hem in huis. Ach ja , op zoek naar de volgende Holy Grail dan maar.

Diablo SV
Lamborghini Diablo SV
The Diablo SV was introduced in 1995 at the Geneva Auto Show, reviving the super veloce title first used on the Miura SV. The SV was based on the standard Diablo and thus lacked the four-wheel drive of the VT. A notable feature of the SV was an increase in horsepower to 510 PS (375 kW; 503 hp), which, paired with the two-wheel drive layout, could increase the likelihood of loss of traction during hard driving. Interestingly, despite its higher power output, the SV was priced as the entry-level model in the Diablo range, falling below the standard Diablo by a small margin. An adjustable rear spoiler was installed as standard equipment and could be color-matched to the car body or formed from carbon fiber. Other exterior changes included black tail lamp surrounds, repositioned rear fog and reverse lamps as on the SE30, dual front foglamps (rather than the quad style found on all previous models), an extra set of front brake cooling ducts, a ducted engine lid similar to that installed on the Diablo SE30 Jota, and optional "SV" decals for the sides of the car. The SV also featured larger diameter front brakes (340 mm (13.4 in)) and a corresponding increase in front wheel size to 18 inches.[9]

In 1998, a limited 20-car run of Diablo SV's was produced exclusively for the United States market and called the Monterey Edition. The most notable feature of this edition was the use of the SE30/VT Roadster style of air intakes in front of the rear wheels, unlike the traditional (and persisting) SV style. Several of the cars were painted in unusual, vibrant colors. One Monterey Edition, featuring an upgraded engine and brakes, was driven by Mario Andretti during the Lamborghini-sponsored "Running of the Bulls" event in California. The Monterey Edition was foreseen to be a collectible, but due to the popularity of the fixed-lamp models to follow (see below), its value did not rise significantly over time.

van Wikipedia.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
marco71

Re: AutoArt Lamborghini Diablo SV 1/18 pag. 54

Bericht door marco71 »

ziet er goed mike :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Afbeelding
sport and supercars forever
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Geweldige Diablo :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
lambo

Bericht door lambo »

Mooie aanwinst, heb zelf de blauwe onlangs aangeschaft :thump_up:
Afbeelding
Nick

Bericht door Nick »

Mooie Diablo :thump_up:
Afbeelding
rpi

Bericht door rpi »

Mooie Diablo, elke keer als ik er een model van zie denk ik weer aan de 1e keer dat ik hem in het echt zag, op de Autorai. :drool: (1990?)
Plaats reactie