Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Vortec

Re: introductie nieuwe leden

Bericht door Vortec »

Spaar ook alleen Amerikanen. Heb 2 Ford F-350`s en voor de rest alleen maar Hummers.
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
borbase
Contacteer:

Re: Stel je hier even voor

Bericht door borbase »

hallo ik ben rob
43 jaar getrouwd en vader van een dochter van 18
kom uit geldrop bij eindhoven
zou ook graag mensen ontmoeten die hier uit de buurt komen om elkaars collectie te bekijken en misschien elkaar helpen om modellen te vinden
mijn interresse gaat vooral uit naar ford en subaru rally modellen
ben pas 2 maanden bezig en het schiet al op wist helemaal niet wat er allemaal tekoop was
mijn andere hobby is het organiseren van house party's http://www.zodiakcommune.com en dj zijn (djbor)
ik vind het echt een sport om te gaan voor het model wat je zoekt en dat je er vanalles voor over hebt om het model te kunnen krijgen
verder ben ik bakker van beroep en al 23 jaar bij de zelfde baas(peijnenbug koek)
mvg rob
Kyoshofan
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Welkom op het forum rob :angel: ,
Zou graag eens je collectie willen bewonderen :worshippy:
Ben benieuwd naar je auto's :drool:

Anders start even een toipic op voor je prive collectie :thump_up:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Bien
Schaal: 1:43

Bericht door Bien »

Ik ben Adriën Vluggen, 26 jaar en woon in het Zuid-Limburgse Simpelveld (what's in a name :roll: ) Ik ben sinds 2,5 jaar getrouwd met Petra en werk al inmiddels zo'n 8 jaar als parkeerwachter bij Q-Park, waar ik vaak mooi en snel spul tegenkom.

Ik heb van ongeveer 1993 tot 1997 1:18 schaalmodellen verzameld, maar mijn collectie is de vernieling in geholpen door mijn jongere broertje. Hierna was de motivatie om te verzamelen jarenlang verdwenen, totdat ik vorig jaar een Minichamps Porsche 924 van mijn vrouw cadeau kreeg (de Porsche 924 was mijn eerste 1:1 auto en dus had ze hem als model voor me gekocht) en de modelautovonk weer over sloeg. Sinds februari 2008 verzamel ik ook 1:43.

Ik verzamel alleen straatmodellen, je zult bij mij geen raceversies tegenkomen. Niet dat ik die niet mooi vind, maar je moet ergens een lijn trekken. Ik wil wel graag een gevarieerde verzameling straatauto's: ik houd van klassiekers, maar ook moderne Porsches, Lotussen en Amerikanen kunnen me boeien. En qua model merken is dat precies hetzelfde: ik hoef niet persé merken als AutoArt en Minichamps, maar als ik een mooie Bburago zie koop ik hem net zo graag.

Ik hoop een mooie tijd op dit gezellige forum door te kunnen brengen.

Groet,
Adriën
SidneyF1

Bericht door SidneyF1 »

Mijn privécollectie is er al, maar ik zal mijzelf hier ook even voorstellen!

Ik ben Sidney, 18 jaar en volgend jaar ga ik Lucht- en Ruimtevaarttechniek studeren in Delft. Hopelijk kan ik op die manier een mooie stap maken richting de luchtvaart of auto industrie! Het lijkt me ook gaaf om bij een groot automerk te gaan werken.

Ik spaar de laatste 3 jaar alleen nog maar Formule 1:18 (en soms 1:43) modellen van alle teams en coureurs, niet zozeer dat ik alles moet hebben maar gewoon een mooie verzameling. Van alles wat dus.

Ik heb een pa die vooral Mercedes en Politie verzamelt eveneens 1:18.
Bij ons thuis staan nu in totaal 5 vitrine's, waar elk bijna 45 auto's in staan.
Vaak zijn we samen te vinden op de NAMAC-beurs!

Ik zal dit forum goed in de gaten houden!

Sidney
Afbeelding
"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

leuke intro's van jullie allebei! Welkome n een hele fijne tijd op dit superforum! :wink: :thump_up:
Afbeelding
crazyrichard

Bericht door crazyrichard »

hoi ik ben richard 33 jaar , getrouwd :shock: :mrgreen: en een zoontje van 4 die colin heet...
verder doe ik al wat jaren zeer fanatiek aan fotoshoppen en desinen van auto's .
ik heb een custom gebouwde chopper honda cb650c waar ik momenteel ook aan bezig ben

dan 1:1 he :dance:
Afbeelding
Afbeelding

ik deed in het verleden wel aardig aan modelbouw (dozen) , maar heb eigenlijk al jaren niet veel meer gedaan tot ik een custom project zag op het net :drool: :drool:

en aangezien ik nog een model had ben ik gelijk begonnen en heb echt een oude hobby herontdekt en ga hier zeker veel meer aan doen

momenteel bezig aan wat weer mijn eerste project is een clk dtm custom gebouwd dus zonder gebruik van onderdelen ja voonamelijk plamuur :dance:

eigenlijk de eerste keer dat ik dit op deze manier doe maar het lukt heel goed en ik neem de tijd ervoor , de topic staat bij ombouwprojecten-tuning hier

ik vond dit forum toen ik aan het googelen was en heb me gelijk aangemeld , leuk forum :thump_up: :thump_up:
veel leuke info en projecten hier :worshippy:

dat was het wel een beetje , groeten richard
Afbeelding
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

prachtige motor :drool: welkom hier op het forum trouwens! :wink: :thump_up:
Afbeelding
crazyrichard

Bericht door crazyrichard »

thank's :thump_up: :mrgreen:
Afbeelding
Daan

Bericht door Daan »

Hallo,
Ik ben Daan, 13jaar, heb lang niet meer verzameld in modellen, maar heb nu terug en eerste model besteld, een autoart 1:18 porsche 996 GT3 RS

:cool:
squadraminiatura
Schaal: 1:43

Bericht door squadraminiatura »

Hallo,
Aangemeld op het forum en zal mij direct even voorstellen.
Ik ben Ferry, 46 jaar, en woon samen met mijn vriendin Angelique in Zwijndrecht.
Verzamelen van modelauto's doe ik al ruim 30 jaar, en ik ben dan ook al vanaf mijn 16e lid van de NAMAC.
Na eerst met 1/87 begonnen te zijn ( er was toen alleen nog Wiking, en klein beginnetje Herpa) ben ik eind 1992 overgestapt naar schaal 1/43.
Gestart in1/43 met Alfa Romeo, inmiddels zo'n 300 stuks, nu komen daar alleen nog circuitauto's bij.
En daar vandaan naar mijn favoriete verzamelonderwerp;
Aston Martin en Maserati. Van de eerste alleen de circuitauto's, van de tweede ook de straatversies.
Verder ben ik een groot fan van Jan Lammers, en verzamel daar ook de endurance auto's van.
Andere favorieten zijn Mike Hezemans en Peter Kox, buitenlandse favorieten zijn Henri Pescarolo en "old school" coureurs als Jacky Ickx, Derek Bell, Arturo Merzario en nog enkele anderen.
De andere totaal tegengestelde (model)auto interesse is Canadees wegtransport, schaal 1/24-1/25.
Dit betekend dus modelbouw, wat gezien mijn dagelijkse werkzaamheden, een tergend langzaam proces is.
Mijn beroep is project manager beurslogistiek, en dat is erg leuk, maar zeker geen 9-5 baan :roll:

Verder is fotografie een hobby, en fotografeer ik sinds 2002 o.a. tijdens de Fia GT races en classic endurance races al dat moois, wat ook vaak weer in miniatuur verschijnt of is verschenen.
Ik zal eerdaags wat foto's maken en een topic in de prive collectie starten. Daar heb ik inmiddels al heel wat mooie dingen voorbij zien komen.

Leuk als we elkaar een keer kunnen treffen, en ik probeer regelmatig op het forum mee te kijken, en te posten.

Happy collecting.
Groeten,
Ferry
F40F50ENZO
Schaal: 1:18

Bericht door F40F50ENZO »

Welkom allemaal op deze gezellige site.
Laat de foto's maar komen..... :dance:
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week of 2 op dit forum terecht gekomen en zal me nu dan toch even gaan voorstellen.

Ik ben Ron, 39 jaar, getrouwd met Stefanie, we wonen in het midden van het land aan de rivier de Vecht.

Ik verzamel al modellen vanaf mijn 6e, ben begonnen met de Models of Yesteryear, daarna Bburago 1/18 en 1/24. Heb deze modellen een jaar of 12 geleden van de hand gedaan en verzamel nu enkel Mercedes-Benz modellen in de schaal 1/43.

Ik ben werkzaam als logistiek manager bij een horeca toeleverancier bedrijf, drukke maar zeer afwisselende baan.

Hobbies heb ik ook nog, doe graag aan waterpolo en duiken, verder ben ik bezig een oude MB 500 Sec te restaureren, die al 5 jaar Total Loss is.

Zelf rijdt ik in 1:1 een Volvo V70

Je kan mij altijd treffen op een Namac beurs.
mark.s

Bericht door mark.s »

Hallo mensen!

Ik ben Mark en ben 18 jaar jong :P . Ik kom uit Baarlo, bij Venlo. Ik ben zelf altijd al een autoliefhebber geweest, daarom ben ik in het weekend te vinden in een wasstraat, en soms werk ik als bandenmonteur bij Profile Tyrecenter. Doordeweeks studeer ik Economie en Logistiek.

Mijn grootste hobby was mijn scooter, die al een hele tijd verkocht is. Voor de liefhebbers: :oops:

Afbeelding
Afbeelding
de middelste

Ik ben zelf helemaal mercedes gek, en ik ben ook hard aan het sparen voor een mooie 190e 2.3 16v, in originele staat :drool: Je kunt dus ook wel raden wat mij mooieste model is:

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb verder niet echt veel modellen, maar ik denk dat daar in de toekomst wel verandering in komt. Ik vind het vooral leuk om hier rond te neuzen. Hoog op mijn verlanglijstje staan o.a. 190 Evo, BMW E30 M3, audi oerquattro enz.

groetjes mark
galleria ferrari

Bericht door galleria ferrari »

welkom op het forum :D

Gr. Dimitry :)
mazda, zoom zoom
Afbeelding
Plaats reactie