Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door rpi »

Helemaal goed zo :thump_up: :drool:

Hoe heb je dat reliëf in de reflectoren op de hoeken (de sidemarkers) gemaakt eigenlijk? Of is dat een donoronderdeel van een ander model?
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door v8-vette »

dat is dik zeg :worshippy:
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door OTF'er »

Meestal verpesten de Amerikaanse regeltjes de imports, maar in het geval van Porsche vind dit nog vrij geslaagd.

Knap werk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door TestaRossa »

Wat een prachtig model zo......... :worshippy:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 880
Lid geworden op: za 10 jan 2009 15:22
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door Bert »

de 930 is een prachtig model en AA heeft er een geslaagd model van gemaakt....De aanpassing die je gemaakt hebt ben ik minder van gecharmeerd, maar das persoonlijk :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door Nelis »

Erg mooi gedaan! :thump_up:

Ik hou trouwens ook van Amerikaanse modellen, vooral de autochtone dan... :P
Gebruikersavatar
W123
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 apr 2007 13:17
Locatie: Maarssen

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door W123 »

Deze is echt helemaal mijn stijl, maar dat wist je al. Ook de "no man's land" upgrades vind ik geweldig. Eigenlijk moeten er nog volledig gepolijste fuchs wielen onder.

Hieronder, dingen die je leert door No man's land te kijken. Vooral in nummer 2 kan ik me volledig in vinden.

#1Don't steal cars with a Clifford alarm installed inside it, they make the car too difficult to steal.

#2Don't steal Ferraris, they are Italian trash.

#3Shortly after you start your assignment investigating a master car thief/murderer, he will also invite you to all the hot parties and give you a clean, legal Porsche that you have helped to steal. He will have a hot sister that you will later date but you will not turn him in like you are supposed to.

#4Your rivals who are pursuing you in a car chase will end up getting involved in a mass pile up and the other will end up launching off a road works through a massive empty trailer with a big Pepsi logo on it.

#5In a nightclub, nobody can hear a loud gunshot. Clubbers continue to dance regardless what has happened.

#6After driving off the Porsche that you have stolen, you will receive a phonecall, pick it up and tell that person who is after the person you stole his car, you are blatantly stealing his car.

#7Dress like a 80's yuppie and have a shopping bag on the car's roof if you want to break into it so people won't notice.

#8There will be a corrupt cop who will tell you the guy you are working with is an undercover cop.

#9You are likely to be assigned to an undercover mission close to home, especially if you are an rookie.

#10During an undercover mission, you will hold meeting with your boss in a public place, like in a cafe or a bar.

#11You will get a job as a mechanic in a garage where you are investigating a car theft ring by a snitch.
Vini Vidi Vici
Gebruikersavatar
Upgrades
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 16:04
Locatie: Amsterdam

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door Upgrades »

rpi schreef:Helemaal goed zo :thump_up: :drool:

Hoe heb je dat reliëf in de reflectoren op de hoeken (de sidemarkers) gemaakt eigenlijk? Of is dat een donoronderdeel van een ander model?
Sidemarkers (en achter stoot bumper) zijn van een Revell 930 Slantnose...
W123 schreef:Deze is echt helemaal mijn stijl, maar dat wist je al. Ook de "no man's land" upgrades vind ik geweldig. Eigenlijk moeten er nog volledig gepolijste fuchs wielen onder.

Hieronder, dingen die je leert door No man's land te kijken. Vooral in nummer 2 kan ik me volledig in vinden.
Helemaal geweldig die 10 punten...komen allemaal aan bod in de film... :D Me like...
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door manowar »

das een schitterende 911 3.3 turbo :drool: :drool: Erg fraai zoals deze is aangepast :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door rsh_scuderia »

Goede aanpassing hoor :thump_up:

Staat wel zeer stoer zo, zeker in combinatie met de lunchtafel achterop en de verlaging. Echt een 80's car :ja:
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Upgrades: AA Porsche 911 3.3 Turbo (930) USDM

Bericht door alain_1978 »

Amaai het is hier snoepen van (h)eerlijke sportwagens. Wat waren dat toch mooie jaren!
Knappe update! :worshippy: :thump_up: :drool:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Upgrades
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 26 mar 2008 16:04
Locatie: Amsterdam

Re: Upgrades: Kyosho Cadillac CTS-V

Bericht door Upgrades »

Dank voor de reacties en heb nu een update van een monster... Het geluid van deze Cadillac CTS-V is echt waanzinnig, zeker als Hennessey hem heeft aangepakt... filmpies genoeg op UTube :D
Het model is prachtig en heeft heel veel details en ook bewegende delen... Helaas wel te zeggen dat de bouw- en lak kwaliteit nog steeds niet het niveau heeft van AA... maar wel blij dat Kyosho dit model heeft gemaakt... De (subtiele) upgrades komen nog, na mijn vakantie... :P Nu de pics

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alles kan open, de deuren geven een heel degelijk gevoel bij het openen en sluiten, schuifdak is leuk, in de kofferbak zit er een reserve wiel onder een uitneembaar klep... hoewel de auto run-flat banden heeft (?)... en tankdop kan geopent worden...

Afbeelding
Helaas, motorruimte is niet veel te zien, maar wel wetende dat dit hetzelfde blok LS9 is van de Corvette ZR1!

Afbeelding
Inklapbare spiegels...een noviteit in mijn collectie...

Afbeelding
Onderkant ook aardig interressant, cardanas draait ook mee...a la GMP en Authentic modellen...

Jahaa, en dan zijn grote voorbeeld...de BMW M5...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:doei:
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Gebruikersavatar
Bmwmpower
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 11 dec 2009 09:36
Schaal: 1:18
Locatie: zwolle

Re: Upgrades: Kyosho Cadillac CTS-V

Bericht door Bmwmpower »

Erg mooie update, veel leuke details heeft de Cadillac :)
Te koop Kyosho BMW 5 touring
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=17508" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: Upgrades: Kyosho Cadillac CTS-V

Bericht door freeroad »

Machtig mooi model, deze Corvette!
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Gebruikersavatar
Audi-Exclusive
Berichten: 273
Lid geworden op: do 26 aug 2010 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Dedemsvaart

Re: Upgrades: Kyosho Cadillac CTS-V

Bericht door Audi-Exclusive »

Mooi update :)
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Plaats reactie