Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Is toch maar weer veel mooier die kentekenplaat zo onderaan! en die wielen zij eigenlijk toch best lekker qua design, vooral omdat ze echt Japans zijn!
Als ik ga vergelijken tussen oud en nieuw dan is het die oude was leuk, maar dit is toch vooral nog veel mooier en leuker zo'n tweede generatie als 10YA
Allemaal bedankt voor de leuek reacties op de afgelopen update, maar namens Niels ook op de mooie Mazda's
Jullie hadden hem wellicht al gezien in het topic van Ferrari_Fan, maar hier mijn mooie Renault aanwinst. Een erg leuke en zeker voor die tijd grote auto, met een lakkleur die net een tintje lichter is dan de Megane Rs. Leuk vind ik dat deze het "vinyl dak" heeft en dat de wielen kenmerkend voor die tijd zijn, zowel qua grote als ontwerp
Afwerking is weer helemaal goed en op de ruiten na, van het niveau van de generatie A106 of de 5 Maxi ; welke duidelijk de twee zijn uit "de nieuwste serie". Er is bij de 17 Gordini namelijk nog wel wat lijm langs de randen te spotten, waar dat bij de genoemde twee niet het geval is. De nieuweste serie, die kan je herkennen aan de pijl op de verpakking (die aangeeft waar het front zit en wat de bodem is) welke bij de A106 en 5 Maxi groter is, dan de andere releases tot nog toe.