Silverarrow's collectie Update: Beeindiging hobby
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: Silverarrow's collectie Update: Beeindiging hobby
Jammer dat je stopt maar er zal wel een reden voor zijn. Ik wens je in alle geval het beste toe!

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Prioriteiten moet je stellen, maar bedenk goed of je wel verkopen moet 

Hoi Zilverpijl, tja, motorrijden is verslavend. Zo mogelijk nog meer dan modelauto's verzamelen.
En als je eens het circuit op gaat, dan kan het echt uit de hand lopen. Kocht eens een nieuwe motor en kreeg van de fabriek een circuitsessie. Sindsdien is het zoveel mogelijk racen. (Dit jaar competitie en trainingen, zo'n 25 dagen...
)
Dus het kan nog wel even gaan duren voor je weer terug gaat verzamelen. Maar gezien je passie ervoor tot nog toe, weet ik zeker dat het weer terug gaat komen.
En als je eens het circuit op gaat, dan kan het echt uit de hand lopen. Kocht eens een nieuwe motor en kreeg van de fabriek een circuitsessie. Sindsdien is het zoveel mogelijk racen. (Dit jaar competitie en trainingen, zo'n 25 dagen...

Dus het kan nog wel even gaan duren voor je weer terug gaat verzamelen. Maar gezien je passie ervoor tot nog toe, weet ik zeker dat het weer terug gaat komen.