Formule 1 2009
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Formule 1 2009
Briatore was vroeger natuurlijk wel een hele grote sjoemelaar.
ik vind het weer wat raars nu daar mee buiten komen ,maar ja van de FIA verbaasd mij niets meer. 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jolly Club
Ik noem geen namen maar ben er 100% zeker van dat dit verhaal is aangewakkerd door een niet nader te noemen talentloze rijdert die onlangs wegens overcompleet aan de straat is gezet, en die toevalligerwijs ook nog hoofdrolspelert in dit fraai staaltje toeval was.
Als er zogenaamde bewijzen voor dit vergrijp zijn, moet de GP van Singapore waarschijnlijk opnieuw gereden worden. Massa zal dan niet de fuel-rig mee de pits uittrekken, en dus glansrijk wereldkampioen worden met een fikse voorsprong op RACING GOD !
FIA, BRING IT ON !!
Als er zogenaamde bewijzen voor dit vergrijp zijn, moet de GP van Singapore waarschijnlijk opnieuw gereden worden. Massa zal dan niet de fuel-rig mee de pits uittrekken, en dus glansrijk wereldkampioen worden met een fikse voorsprong op RACING GOD !

FIA, BRING IT ON !!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Haha! Enigste juiste conclusie lijkt me!Jolly Club schreef:Ik noem geen namen maar ben er 100% zeker van dat dit verhaal is aangewakkerd door een niet nader te noemen talentloze rijdert die onlangs wegens overcompleet aan de straat is gezet, en die toevalligerwijs ook nog hoofdrolspelert in dit fraai staaltje toeval was.
Als er zogenaamde bewijzen voor dit vergrijp zijn, moet de GP van Singapore waarschijnlijk opnieuw gereden worden. Massa zal dan niet de fuel-rig mee de pits uittrekken, en dus glansrijk wereldkampioen worden met een fikse voorsprong op RACING GOD !![]()
FIA, BRING IT ON !!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
wat een klink klare onzin lees ik nu weer,volgens mij heeft Massa en Ferrari toch niets te maken met het fijt of Renault al dan niet heeft vals gespeeld.Ik kan begrijpen dat je het niet hebt voor Hamilton maar om nu zo een onzin te schrijven begrijp ik helemaal niet 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- F40F50ENZO
EINDELIJK GERECHTIGHEIDJolly Club schreef:Ik noem geen namen maar ben er 100% zeker van dat dit verhaal is aangewakkerd door een niet nader te noemen talentloze rijdert die onlangs wegens overcompleet aan de straat is gezet, en die toevalligerwijs ook nog hoofdrolspelert in dit fraai staaltje toeval was.
Als er zogenaamde bewijzen voor dit vergrijp zijn, moet de GP van Singapore waarschijnlijk opnieuw gereden worden. Massa zal dan niet de fuel-rig mee de pits uittrekken, en dus glansrijk wereldkampioen worden met een fikse voorsprong op RACING GOD !![]()
FIA, BRING IT ON !!

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Als het in een rode wagen gebeurt niet nee. Het voordeel was duidelijk, 2 wagens toen hij de baan weer op kwam en 1 door de hogere snelheid die hij mee nam. Maar goed, dat zijn dingen waar alleen Fisi wakker van hoeft te liggen.Jolly Club schreef:Kimi nam slechts de klassiecke Nigel-lijn, niks mis mee !
Als ik zie hoe ver Alonso naar voren wist te komen dan snap ik de zware wagens wel. Maar aan de andere kant het risico nemen tussen een stel nieuwelingen te moeten starten.... Het is wel vragen om problemen, zeker op een baan als Spa. Want het is natuurlijk een zeldzaamheid dat een nieuw iemand in de F1 probleemloos zijn races weet af te werken. En als je dat weet te combineren met het meespelen om het kampioenschap en het voor schut zetten van een meervoudig F1 kampioen... dan ben je natuurlijk van een andere orde. En verdien je terecht een plekje in een Mclaren, het team wat tijdens een "wissel van de wacht" jaar een hopeloze wagen terug naar voren weet te brengen en eigenlijk alleen gestopt kan worden door fysieke aanvallen.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- brambo21
- Contacteer:
Jolly Club schreef:
Hoop voor Brambo dat 'ie een beetje goed droog plekkie had, zodat ie zijn grote Held toch nog even één keertje op race-snelheid voorbij heeft zien komen !
ik heb Lewis 2 keer gezien ja 1 toen hij naar de opstelling reed en 2 met de opwarmronde en daarna niet meer

maar ik heb toch een SUPER race gezien van die "ouwe knarren " fisico / kimi /rubens

en wat te denken van de eerste punten van force india gelijk op het podium

dat kimi hier gewonnen heeft is Heel netjes maar hij voelt zich hier ook prima 4 overwinningen (zeg ik uit het geheugen)
en al ben ik op en top McLaren ik ben erg blij met de handtekening van VETTEL op mijn SENNA shirt

MC-LAREN FAN for ever
....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18

-
- Moderator
Heeft ie in Monza kansen met de Force Spykert stapt ie over naar Ferrari, niet echt een handige Harry.Giancarlo Fisichella zal de laatste vijf races van het seizoen uitkomen voor Ferrari. Zo heeft de Italiaanse renstal donderdagmiddag bekendgemaakt. De Italiaan komt over van Force India, waarvoor hij afgelopen weekend nog een podiumplek behaalde in de Belgische Grand Prix, en volgt bij Ferrari Luca Badoer op.
Geruchten gaan dat voor het stoeltje bij Force Spykert ene R. Schumachert zich warm draait.
- Jolly Club
Voor Ferrarrii denk ik de beste optie op dit moment, maar of het van Fisischellum een goede zet is geweest zullen we pas achteraf kunnen becommentarieren.
En sei maar sekers mensen, we will !

En sei maar sekers mensen, we will !

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Tsja. Wil niet elke Italiaan voor Ferrari uitkomen? Al was het maar 1 keertje?rsh_scuderia schreef: Heeft ie in Monza kansen met de Force Spykert stapt ie over naar Ferrari, niet echt een handige Harry.
Zullen het hem vergeven

- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
(bron; f1.gpupdate.net)
Giancarlo Fisichella blijft ook na 2009 voor Ferrari werkzaam. Het Italiaanse team heeft de Italiaan namelijk een contract als reservecoureur aangeboden voor 2010.
Fisichella werd eerder vandaag (donderdag) door Ferrari bevestigd voor de laatste vijf races van het seizoen, als vervanger van Luca Badoer. "We hebben erover nagedacht wat in de toekomst zijn rol kan zijn binnen ons team en hebben besloten dat hij volgend jaar onze reserverijder kan zijn", aldus teambaas Stefano Domenicali.
Ik vind het een goede move van Fisico. Ik gun het die vent van harte, heel tof!!
Bovendien eindigt hij als tester (en reserve) bij Ferrari, zoals hij ook ooit begonnen is in 1995 (eenmalige test?!)

Giancarlo Fisichella blijft ook na 2009 voor Ferrari werkzaam. Het Italiaanse team heeft de Italiaan namelijk een contract als reservecoureur aangeboden voor 2010.
Fisichella werd eerder vandaag (donderdag) door Ferrari bevestigd voor de laatste vijf races van het seizoen, als vervanger van Luca Badoer. "We hebben erover nagedacht wat in de toekomst zijn rol kan zijn binnen ons team en hebben besloten dat hij volgend jaar onze reserverijder kan zijn", aldus teambaas Stefano Domenicali.
Ik vind het een goede move van Fisico. Ik gun het die vent van harte, heel tof!!

Bovendien eindigt hij als tester (en reserve) bij Ferrari, zoals hij ook ooit begonnen is in 1995 (eenmalige test?!)

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
-
- Moderator
Dat is dan weer wel goed nieuws. Eindelijk een ouwe knar er uit en weer ruimte voor een talent 

- Powersprint
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Leuke rijderswissel, waar 1 goeie race al niet toe kan leiden