Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
v8-vette schreef:
OT; veel Lambo's , maar ok superveel Corvette's aankomend , dank AA
AA is inderdaad goed bezig! Ik las op een buitenlandsch forum dat AA van plan zou zijn om van elk jaar Corvette een model te gaan maken!
De '54 is nou niet het meest spannende model (eigenlijk gewoon een '53) maar de kleur maakt het wel een hebbedingetje voor me!
Autofan schreef:Juist, dit wou ik zien!
Al enig idee wanneer deze komt?
Verwacht dit jaar, het is geen nieuw model alleen een ander kleurtje dus dat moet snel kunnen gaan
Dat lijkt me dus ook. Dat kleurtje is mooi, past goed bij de auto, maar dat interieur kan hier echt niet bij AA
Dat past super bij wit en blauw, maar bij bruin....
Bij Autoart werken echt alleen maar chickies... Wel grappig om te zien hoe ze die deuren dichtmeppen. Wij hier maar voorzichtig doen.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Bondracer schreef:AutoArt slaat de bal nogmaals mis door een antenne op de achterfender te plaatsen op de Shelby GT500 '67 ...hij hoort vooraan aan passagierszijde
De antenne werd door de dealer geïnstalleerd.
Die kan je dus op beide plaatsen tegenkomen en beide plaatsen zijn ook concours correct volgens de MCA jury.