Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wederom hele mooie foto's dat je gemaakt hebt. Het zwart staat hem goed.
Ik heb deze ook staan in zilvergrijze versie met hoerenrood interieur (zoals ze dat hier op het forum gewoonlijk zeggen).
Het is idd een leuk model maar maar daarmee is alles gezegd. Het is absoluut geen AA of Kyosho niveau. Het motordetail is om de bleiten en
voor deze prijs zouden de roosters een pak realistischer mogen zijn. Zelfs Universal Hobbies kan dit voor een lagere prijs.
Maar ik heb hier al gezien op het forum dat er wel meerdere Mercedes modellen van Minichamps hier last van hebben...
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Wederom hele mooie foto's dat je gemaakt hebt. Het zwart staat hem goed.
Ik heb deze ook staan in zilvergrijze versie met hoerenrood interieur (zoals ze dat hier op het forum gewoonlijk zeggen).
Het is idd een leuk model maar maar daarmee is alles gezegd. Het is absoluut geen AA of Kyosho niveau. Het motordetail is om de bleiten en
voor deze prijs zouden de roosters een pak realistischer mogen zijn. Zelfs Universal Hobbies kan dit voor een lagere prijs.
Maar ik heb hier al gezien op het forum dat er wel meerdere Mercedes modellen van Minichamps hier last van hebben...
De enige 2 alternatieven waren de Maisto en de Mondo Motors en dan gaat m'n voorkeur toch uit naar de Minichamps
MitsuGalant schreef:Mooie update nog zo aan het einde van het jaar!
Ik heb dezelfde modellen ook in het zwart, erg leuk beide modellen nieuw en oud in de collectie
Ze vormen inderdaad een leuk setje, ook al is ongeveer het enige wat ze gemeen hebben het Mercedes logo en de 'Gullwing doors'
Maarten Mercedes schreef:Bedankt voor de reacties
De enige 2 alternatieven waren de Maisto en de Mondo Motors en dan gaat m'n voorkeur toch uit naar de Minichamps
Ik heb ook gekozen voor de Minichamps hoor want dat is idd het beste model van deze wagen.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'