De achterkant lijkt net op een Audi R8 en is wat mij betreft dus niet geslaagd.
De rest van het ontwerp is heerlijk en toont aan dat Toyota weer eens een spannende sportwagen kan tekenen. Hulde!
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Dankzij het gebruik van koolstofvezel en aluminium weegt de Lexus LFA slechts 1.480 kilo. De auto heeft een 560 pk sterke 4.8 liter V10 met een 480 Nm max koppel, het maximale toerental van dit monster is 9.000. Via een zestraps sequentiële automaat gaat het vermogen naar de achterwielen, wat zorgt voor een sprint van 0-100 km/u in 3,7 seconden! De topsnelheid is 325 km/u.1:18 24/7 schreef:Vind de auto wel aardig, alleen iets te ver door geschoten met rare scherpe inkepingen. Prestaties gaan ook wel aardig worden geloof ik, zijn er al officiele specs?
Met bpm en btw erbij kom je op een onmogelijk hoge prijs in Nederland en met de 500 exemplaren gaat het natuurlijk ook geen verkooptopper worden. Hoop wel dat dit geen eenmalige exercitie is en dat de volgende Lexus supercar gezegend is met een iets snoeziger smoeltje!De Lexus LFA kost 325.000,- euro zonder belastingen. Er worden maximaal 500 units gemaakt, dus exclusiviteit is gegarandeerd!