Ricardo schreef:Hartelijk dank voor de reacties
Ron, er missen zeker nog wel een aantal modellen die eigenlijk in deze serie niet zouden mogen ontbreken. Het schijnt dat het soms niet mogelijk is om modellen te maken vanwege licenties

De Rolls Royce uit Goldfinger is daar een goed voorbeeld van.
De dubbeldekkerbus uit Live and Let Die.
Een vrachtwagen uit License to Kill.
ETC ETC.......
In Engeland zijn ze een jaar eerder begonnen met deze serie, dus vandaar dat ik geen zin had om te wachten

Van die Rolls, kan ik echt begrijpen, die zou eigenlijk in deze serie horen (wat je zegt, Royalties).
Ik meen bij mij te weten, dat zoon soort Rools door Rio of Brumm is gemaakt, maar dan heb je je diorama er nog steeds niet bij
Die vrachtwagens, tja dat is ook best moeilijk, buiten dat ze groot zijn (lengte in het doosje) zullen er maar weinig van dit soort auto's / wagens in miniatuur gemaakt worden, tenzij een modelauto hobby-ist ze graag voor je wil bouwen. (gewoon lastig)
Onlangs zag ik de film, waar deze rolls in voorkwam (Goldfinger ?, ik ben gewoon slecht in het ondouden van de juiste filmtitels) daar zag ik zelf toch een een MB 180 ponton en een MB 220 ponton voorbij komen, staat volgens mij ook niet in het bekende lijstje.
En zo zullen er nog meer modellen op de JB wishlist staan
Er is een JB film met een MB W116, 280S - 450 SEL (die man met die rare 8 hoekige brillen glazen) die later in de film de afgrond in duikt, is ook geen model van
Laten we hopen, dat deze geweldige modelauto serie tot in lengte van dagen nog veel verschillende modellen mag vervaardigen
Ron