Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: Upgrades: BBR Ferrari Enzo
De Enzo is verre van mijn favoriete Ferrari maar het zwart staat hem wel goed, beter dan rood eigenlijk.
Veel geluk in Spanje.
Veel geluk in Spanje.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Legendarische auto... Die Enzo.
Mooie trio!
Mooie trio!
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Mooi model en vind deze kleurencombi zwart met rood int beter dan rood met zwart interieur. 

Wild wild horses couldn't drag me away
Mooie upgrade weer
en succes met de nieuwe uitdaging in Spanje 

- MitsuGalant
Lekkere aanwist deze Enzo
En veel succes met je avontuur in Spanje
Het is weer zal zeker een stuk beter zijn daar 

En veel succes met je avontuur in Spanje

- DaveysFlow
Hey Upgrades,
Ik weet niet of je dit nog leest.
Ik kom net weer kijken hier, zie ik dat je naar Spanje bent verhuisd!
Veel succes met je bedrijf, jongen...enne, wel voor Nederland blijven, hé...
greetz,
Daveysflow
Ik weet niet of je dit nog leest.

Ik kom net weer kijken hier, zie ik dat je naar Spanje bent verhuisd!

Veel succes met je bedrijf, jongen...enne, wel voor Nederland blijven, hé...

greetz,
Daveysflow

Upgrades: AA Jaguar XJS
Woon hier in Spanje meer dan een jaar en mijn hobby is op een zeer laag pitje, maar de liefde ervoor is er nog steeds!! Mijn auto´s staan opgeslagen en heb er momenteel geen plek voor in ons appartement, maar zodra er ruimte is haal ik ze hiernaar toe. Iedereen die mij een PB en een bericht hebben gestuurd, hartelijk dank hiervoor. Heb geprobeerd mij eerder in te loggen en heb een aantal mails verstuurd naar MAF, maar helaas nooit een reactie gehad. Ik kon mijzelf niet meer inloggen omdat mijn email is veranderd...maar nu een nieuw account aangemaakt en UPGRADES2 is mijn nieuwe naam. Welnu, ik kijk regelmatig op veel model auto sites en zag een aanbieding staan dat ik niet kon laten gaan.... Eventjes getwijfeld over de post hier in Spanje, om het pakketje vanuit Duitsland hiernaar toe te zenden, maar alles is goed gegaan en ook nog redelijk snel, 1 week...vandaag opgehaald en meteen kiekjes geschoten bij onze pool
Heb een prachtige Jaguar XJS van Autoart als enige model nu hier. Helaas geen gereedschappen en onderdelen hier, dus geen upgrades op dit model. Zeer gedetaileerd, maar die wielen zie ik graag veranderen, mijn idee is om er honinggraad velgen onder te plaatsen, maar dat komt zeker een ander keer. En uiteraard UK plates...

Hopelijk tot gauw!!!

Heb een prachtige Jaguar XJS van Autoart als enige model nu hier. Helaas geen gereedschappen en onderdelen hier, dus geen upgrades op dit model. Zeer gedetaileerd, maar die wielen zie ik graag veranderen, mijn idee is om er honinggraad velgen onder te plaatsen, maar dat komt zeker een ander keer. En uiteraard UK plates...

Hopelijk tot gauw!!!

Nieuw: AA Jaguar XJS - black
Mooie update uit het zonnige zuiden. 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het weer is daar beter dan hier zo te zien. Prachtige Jaguar. AA heeft er echt een plaatje van weten te maken.
Fantastisch model!!! 

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
Het weer is hier idd heerlijk, geen klagen
De Jag is echt prachtig, heel mooi weergegeven door Autoart... Persoonlijk vind ik de dubbele ronde koplampen mooier, maar die ovale met die wissers (volgens mij heeft geeneen moderne auto die meer, maar hogedruk reinigers) maken het wel weer goed!!!
Ps: kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de kop tekst te veranderen, ook al is het van mijn oude account? Alvast dank...

Ps: kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de kop tekst te veranderen, ook al is het van mijn oude account? Alvast dank...
- Ferrarifan
- Contacteer:
Wat een lekkere update zeg, zeer realistisch deze Jaguar 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Als net goed is, kun je je eerste post weer aanpassen. 

Re: Upgrades: AA Jaguar XJ-S
Super, hartelijk dank!!!Ricardo schreef:Als net goed is, kun je je eerste post weer aanpassen.