Buttonfreak: Juli 2025 (P307)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Ik ben blij dat jij zo blij bent met mijn ex-porsche :mrgreen: Doe wel voorzichtig met hem tussen al dat graafgeweld :)
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

buttonfreak schreef:Maar eens zien wat het gaat kosten.

Het koelingssysteem van mijn auto doet zijn eer niet aan. Niet zo raar, de hele tank was bruin... waterpomp lijkt wat te lekken, dat helpt ook niet natuurlijk... Nou ja toch een zoals het lijkt goede monteur gevonden (vrienden met goede ervaringen) die 't wel wil proberen. Garagisten hier zeggen dat mijn auto te oud is (10 jaar :S)... jaja
Mijn advies: schaf je een Volvo 360 GLT aan. Is nog sneller ook dan je Ford :idea:
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

volvofiel schreef:[..]

Mijn advies: schaf je een Volvo 360 GLT aan. Is nog sneller ook dan je Ford :idea:
Is een goed advies, maarreh in Ierland zijn er niet zo veel van. Het is niet GB, weet je. Overigens, mijn Ford is vrij vlot, de 2e haalt op de teller 95 km/u... Maar niet verstandig met een kapotte waterpomp...

Nu, gisteren heb ik hem weer teruggekregen, ook een ABS-sensor bleek stuk (wist ik eigenlijk wel) en de schakelaar van de verlichting (lichtjes gebraden)... Maar goed, ik ga er van uit dat ik daarna weer een flinke tijd mee vooruitkan.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Weer leuke modellen erbij :worshippy: :worshippy: Moi dat je auto weer OKé is. :thump_up:
buttonfreak
Contacteer:

Okee is ie niet, moet nog steeds een waterpomp in, maar goed dat komt dit weekend.

De Porsche ben ik erg blij mee, omdat Edocar failliet is, dus in de toekomst wordt dit zelfdzaam.
jonnoT

Bericht door jonnoT »

buttonfreak schreef:Okee is ie niet, moet nog steeds een waterpomp in, maar goed dat komt dit weekend.

De Porsche ben ik erg blij mee, omdat Edocar failliet is, dus in de toekomst wordt dit zeldzaam.
Jammer van de auto :( Ben nu ook aan het onderdelen verzamelen :P

Edocar ook al failliet. Zeldzaam worden zal toch nog wel effe duren?
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Edocar failliet? O, dan wordt een deel van mijn "verzameling" nog leuker :thump_up:
buttonfreak
Contacteer:

jonnoT schreef:[..]

Jammer van de auto :( Ben nu ook aan het onderdelen verzamelen :P

Edocar ook al failliet. Zeldzaam worden zal toch nog wel effe duren?
Klinkt als een denkfout he? Maar van de laatste serie auto's zijn maar relatief weinig verkocht/gemaakt en deze promotional is zowiezo dan een zeldzaam model.

Toegevoegd na 26 seconden:
volvofiel schreef:Edocar failliet? O, dan wordt een deel van mijn "verzameling" nog leuker :thump_up:
Ja, kijk maar op alle sites van edor, die zijn op "zwart".
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Heeee even wat gemist, na dansen met de sterren heb ik de walsen nu wel gezien, maar die Leaseplan Porsche die is wel gaaf :thump_up: :mrgreen:

Montezemolo :thump_up:
buttonfreak
Contacteer:

Mijn vriendin was kort in Duitsland op bezoek. Ik had haar gevraagd naar een aantal SIKU's te kijken als ze de tijd had, maar ze had kennelijk de tijd niet. Ze heeft wel een Matchbox "Stars of Cars" Volkswagen Kever meegenomen. Ik had het kevertje al, 't is een ander kleurtje. Wel leuk dat ze wat meebrengt natuurlijk... (Toch had ik liever de nieuwe SIKU Citroën Traction gehad)
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Je mag een gegeven paard nooit in de bek kijken :mrgreen:

Ik zou het alleen maar stimuleren :oops:
buttonfreak
Contacteer:

Montezemolo schreef:Je mag een gegeven paard nooit in de bek kijken :mrgreen:

Ik zou het alleen maar stimuleren :oops:
Tsja, dat is eigenlijk ook wel wat ik probeer... da ze elke keer als ze weggaat weer iets meeneemt en het steeds dichter in de buurt komt is positief

Een kever is nooit weg.
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Deelt vriendinlief eindelijk mee in je hobby is het weer niet goed :nuts: Tis ook wel begrijpelijk voor haar. Wie kan nou al die duizenden moellen onthouden :doh: Zou iets moet je juist delicaat aanmoedigen door een lijstje mee te geven voor als ze weer een opwelling krijgt :mrgreen:
buttonfreak
Contacteer:

jonnoT schreef:Deelt vriendinlief eindelijk mee in je hobby is het weer niet goed :nuts: Tis ook wel begrijpelijk voor haar. Wie kan nou al die duizenden moellen onthouden :doh: Zou iets moet je juist delicaat aanmoedigen door een lijstje mee te geven voor als ze weer een opwelling krijgt :mrgreen:
dat had ik ook gedaan!
buttonfreak
Contacteer:

Trouwens de verpakking gaf aan de achterkant aan "Dinky toys", kijk ik op de onderkant van de kever blijkt dat daar "Dinky" staat...
Plaats reactie