Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
buttonfreak schreef:Maar eens zien wat het gaat kosten.
Het koelingssysteem van mijn auto doet zijn eer niet aan. Niet zo raar, de hele tank was bruin... waterpomp lijkt wat te lekken, dat helpt ook niet natuurlijk... Nou ja toch een zoals het lijkt goede monteur gevonden (vrienden met goede ervaringen) die 't wel wil proberen. Garagisten hier zeggen dat mijn auto te oud is (10 jaar :S)... jaja
Mijn advies: schaf je een Volvo 360 GLT aan. Is nog sneller ook dan je Ford
Mijn advies: schaf je een Volvo 360 GLT aan. Is nog sneller ook dan je Ford
Is een goed advies, maarreh in Ierland zijn er niet zo veel van. Het is niet GB, weet je. Overigens, mijn Ford is vrij vlot, de 2e haalt op de teller 95 km/u... Maar niet verstandig met een kapotte waterpomp...
Nu, gisteren heb ik hem weer teruggekregen, ook een ABS-sensor bleek stuk (wist ik eigenlijk wel) en de schakelaar van de verlichting (lichtjes gebraden)... Maar goed, ik ga er van uit dat ik daarna weer een flinke tijd mee vooruitkan.
Jammer van de auto Ben nu ook aan het onderdelen verzamelen
Edocar ook al failliet. Zeldzaam worden zal toch nog wel effe duren?
Klinkt als een denkfout he? Maar van de laatste serie auto's zijn maar relatief weinig verkocht/gemaakt en deze promotional is zowiezo dan een zeldzaam model.
Toegevoegd na 26 seconden:
volvofiel schreef:Edocar failliet? O, dan wordt een deel van mijn "verzameling" nog leuker
Ja, kijk maar op alle sites van edor, die zijn op "zwart".
Mijn vriendin was kort in Duitsland op bezoek. Ik had haar gevraagd naar een aantal SIKU's te kijken als ze de tijd had, maar ze had kennelijk de tijd niet. Ze heeft wel een Matchbox "Stars of Cars" Volkswagen Kever meegenomen. Ik had het kevertje al, 't is een ander kleurtje. Wel leuk dat ze wat meebrengt natuurlijk... (Toch had ik liever de nieuwe SIKU Citroën Traction gehad)
Deelt vriendinlief eindelijk mee in je hobby is het weer niet goed Tis ook wel begrijpelijk voor haar. Wie kan nou al die duizenden moellen onthouden Zou iets moet je juist delicaat aanmoedigen door een lijstje mee te geven voor als ze weer een opwelling krijgt
jonnoT schreef:Deelt vriendinlief eindelijk mee in je hobby is het weer niet goed Tis ook wel begrijpelijk voor haar. Wie kan nou al die duizenden moellen onthouden Zou iets moet je juist delicaat aanmoedigen door een lijstje mee te geven voor als ze weer een opwelling krijgt