Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
Re: Upgrades: AA Jaguar XJ-S
Een prima model om van te genieten alvast.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Mooi om te zien dat de interesse voor de XJ-S groter wordt!
De schoonheid van de XKE kan hij niet evenaren, wel is dit een fraaie wagen met de typerende honinggraadvelgen (in de bijhorende goudtint)...

De schoonheid van de XKE kan hij niet evenaren, wel is dit een fraaie wagen met de typerende honinggraadvelgen (in de bijhorende goudtint)...

- schuifelhoofd
- Contacteer:
Wat een mooie kat! Een erg ondergewaardeerd model deze XJ-S 

http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Leuke zuiderse foto's die wel passen bij deze Jaguar. Hij roept bij mij altijd zo'n vakantiegevoel op deze wagen.
Mooi, mooi
Ik heb er de raceversie van gekocht die AutoArt heeft uitgebracht.
Mooi, mooi

Ik heb er de raceversie van gekocht die AutoArt heeft uitgebracht.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Mr. Dj M.
Mooie update en heerlijk weertje zo te zien!
Ik hoop dat je snel weer je naam eer aan kan gaan doen
Ik hoop dat je snel weer je naam eer aan kan gaan doen

Gaaf model in een prachtige omgeving!
Mooie update
.
Bram
Mooie update

Bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Erg mooi model, zeker in combinatie met het zwembad 

Re: Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
Nieuwe aanwinst, Kyosho Ferrari Testarossa. Alweer een Ferrari in mijn favoriete kleur, helaas geen groeps foto met de rest van mijn Ferrari's, omdat deze ingepakt in Amsterdam zijn opgeslagen, maarrrrrr, andere pics van Ferrari parels in 1:1. wilde graag deze Testarossa erbij plaatsen, maar geen tijd gehad, omdat ik deze drie klaar moest maken (poetsen en detailen) voor een fotoshoot
.
Maar terug op het model waar ik erg blij mee ben. 1 van de eerste Ferrari model die mijn collectie 1:18 mee is begonnen, weleenswaar van Bburago, niet te vergelijken met deze mooi gedetailleerde Kyosho. Eindelijk een mooi gedetaileerd model. Ik heb geluk, alles is prima, portieren, motorkap en kofferklep sluiten mooi, heb veel gelezen over de kwaliteit en was toch wel erg angstig wat te verwachten. Helaas heeft deze Kyosho niet de lak kwaliteit van een Autoart, verder vind ik het rode interieur niet helemaal passen. Dit wordt een upgrade naar een beige/tan interieur. De kofferset is al in de perfecte kleur (waarom ook niet in rood als het interieur rood is???) Dat wordt nog een Testarossa aanschaffen.....liefst een witte, past het rood weer mooi in... maar dan wil ik er nog 1 voor upgrades naar een Miami Vice exemplaar...pffffff,
Bijna vergeten, heb 1 upgrade gedaan op het model (nou ja upgrade :p), heb de schiltjes op het spatbord voor verwijderd. Vind het niet horen op een Testarossa...
pics van de zwarte...weer bij het zwembad en een aangenaam zonnetje...

Een beetje Miami Vice gevoel dan, palmbomen, zonnetje en een Testarossa....in het zwart danwel...

En dan die parels van Ferrari, F40, F50 en Enzo...in 1 shot... Als auto liefhebber erg leuk om te doen, helaas niet de Testarossa erbij kunnen plaatsen, maar hoop jullie tevreden te stellen met deze pics:

Maar terug op het model waar ik erg blij mee ben. 1 van de eerste Ferrari model die mijn collectie 1:18 mee is begonnen, weleenswaar van Bburago, niet te vergelijken met deze mooi gedetailleerde Kyosho. Eindelijk een mooi gedetaileerd model. Ik heb geluk, alles is prima, portieren, motorkap en kofferklep sluiten mooi, heb veel gelezen over de kwaliteit en was toch wel erg angstig wat te verwachten. Helaas heeft deze Kyosho niet de lak kwaliteit van een Autoart, verder vind ik het rode interieur niet helemaal passen. Dit wordt een upgrade naar een beige/tan interieur. De kofferset is al in de perfecte kleur (waarom ook niet in rood als het interieur rood is???) Dat wordt nog een Testarossa aanschaffen.....liefst een witte, past het rood weer mooi in... maar dan wil ik er nog 1 voor upgrades naar een Miami Vice exemplaar...pffffff,
Bijna vergeten, heb 1 upgrade gedaan op het model (nou ja upgrade :p), heb de schiltjes op het spatbord voor verwijderd. Vind het niet horen op een Testarossa...
pics van de zwarte...weer bij het zwembad en een aangenaam zonnetje...

Een beetje Miami Vice gevoel dan, palmbomen, zonnetje en een Testarossa....in het zwart danwel...

En dan die parels van Ferrari, F40, F50 en Enzo...in 1 shot... Als auto liefhebber erg leuk om te doen, helaas niet de Testarossa erbij kunnen plaatsen, maar hoop jullie tevreden te stellen met deze pics:

Nieuw: AA Jaguar XJS - black
- Ferrarifan
- Contacteer:
Heerlijke update. Ik had de zwarte versie nog niet gezien. Ik heb zelf de rode en witte uitvoering. Waar heb je de foto's van de Testarossa gemaakt 

Laatst gewijzigd door Ferrarifan op vr 22 nov 2013 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
In Marbella, onze (algemene) zwembad. Te koud nu om in te duiken 

Nieuw: AA Jaguar XJS - black
Mooie wagen de Testarossa, ook in het zwart.
-
- Moderator
Deze auto in combinatie met de achtergrond is geweldig.
De 1:1 Ferrari-bolides vind ik persoonlijk wel een heel stuk fraaier
De 1:1 Ferrari-bolides vind ik persoonlijk wel een heel stuk fraaier