Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgend jaar weet ik eindelijk weer wie mijn favoriet is. Na Hakkinen ben ik toch een beetje blijven zwalken. Ik zoek mooie racers, ook naast de baan sympathiek. Mogen fouten maken, maar moeten me in vervoering kunnen brengen. Dacht even 3 jaar terug dat Alonso het was, ook Montoya, maar toen gingen die raar doen. Raikkonen kreeg ik nooit zo hoogte van helaas. Ik viel niet zo op Michael ondanks al zijn winsten, veels te makkelijke keuze voor mij. Dit jaar weet ik het! Hamilton, een man die nog fouten maakt in zijn eerste jaar maar tot het einde van het seizoen de oude koningen het nakijken gaf. Zijn verlies toegeeft en niet achter de tafel nog het kampioenschap wil.
Respect voor die gozer en hopelijk kan hij zich revancheren!
p.s. trouwens ik vind de kleintjes van Ferrari die Hotwheel maakt, cadeautjes hoor
Het beroep van McLaren tegen de racestewards van de GP van Brazilië, wordt op 15 november behandelt in het International Court of Appeal van de FIA.
Het BMW team en de Williams van Nico Rosberg stonden na de race ter discussie in verband met de temperatuur van de brandstof. Indien de drie wagens alsnog gediskwalificeerd worden in het ICA, dan bestaat de mogelijkheid dat Lewis Hamilton alsnog wereldkampioen wordt ten koste van Kimi Raikkonen.
Echter de president van de FIA Max Mosley denkt dat er geen gevaar dreigt voor Raikkonen’s titel.
“Voor ons is het wereldkampioenschap over. Het is resultaat is wat het is,” zei Mosley. “Een team ging in beroep. Op dit ogenblik verandert dit niets. Het is aan hen om aan te tonen dat ze gelijk hebben.”
Mosley gaf ook aan of McLaren wel het recht had om in beroep te gaan, aangezien zij niet in protest gingen tegen de uitslag van de wedstrijd.
“Je kunt argumenteren of McLaren wel het recht had om in beroep te gaan,” zei hij. “Ze konden het resultaat aanvechten, maar ze deden dat niet. Vermoedelijk hebben zij de temperatuur niet gemeten van de benzine.
“Maar indien de wagens die geklasseerd zijn voor Hamilton worden uitgesloten, zou dit zijn positie veranderen? De Court of Appeal zal daarover moeten oordelen.”
Echter de president van de FIA Max Mosley denkt dat er geen gevaar dreigt voor Raikkonen’s titel.
wel dat wil ik best geloven mijnheer mosley .ik hoop enkel in het belang van de sport dat u zo vlug mogelijk opstapt en dat er een integer man aan het hoofd van de FIA komt die iedereen het zelfde behandeld en geen persoonlijke vete uit vecht met ron dennis
maar kimi die verdiend de titel zeker en vast
Ferrari10flrb schreef:Laat dit absoluut niet gaan gebeuren want dan gaat mijn F1 Ferrari liefde de deur uit.
Dat zou de 2e grote Ferrari megablunder zijn. De 1e is natuurlijk het feit dat Hotwheels Ferrari's mag produceren.
Alonso naar Ferrari & de Ferrari F1 liefde uit man man man ,Echte liefde overleefd alles
Hopelijk gaat Alonso naar Spyker of hoe is de naam van dat team nu weer?? dat veranderd vaker van naam dan het weer hier
buttonfreak schreef:Vergeten we niet vrienden dat Alonso bij Minardi is begonnen en daar zoveel indruk maakte dat hij naar een echt (excusez moi) team mocht?
Nee hoor, maar omdat er weinig valt te "zeuren" over zijn rijders kwaliteiten dan maar over zijn persoonlijkheid toch?
Hamilton is slecht voor F1
DE baas van de FIA Max Mosley is geen fan van lewis hamilton dat is duidelijk.in een interview met de bbc meldt Mosley dat hij vreest dat hamilton wel eens het zelfde effect zou kunnen sorteren als destijds Michael Schumacher .mensen zullen me dan opnieuw schrijven opdat ik zou zoeken om hem tegen te houden .Mosley gelooft trouwens niet dat het specifiek de persoon Hamilton is die de sport doet herleven:Ik denk dat de hype rond Lewis Hamilton overdreven is .Indien Lewis er niet had geweest ,had een andere jongere die taak wel overgenomen.ik denk hierbij aan Sebastian Vettel o f Nico rosberg aldus de heer Max Mosley .
hij noemt hier 2 rijders die met een duitse licentie rijden zou dat iets met zijn oorlogs verleden te maken hebben of vergis ik mij.
ik weet alvast 1 ding wat heel goed zou zijn voor de F1 dat is dat de heer Max Mosley opstapt ,dat zou pas heeeeeeel goed zijn voor de autosport in het algemeen
we moeten niet over als als praten...hamilton rijdt nu eenmaal hardstikke goed en gedurft...zoals het hoort te zijn en het mag van mij wel even spannend worden het volgende seizoen alleen dan met wat minder hectiek!
Max Mosley geeft aan dat Mclaren-Mercedes meer puntverlies kan lijden als er ook maar één idee van Ferrari op de wagen aangetroffen wordt.
FIA president Max Mosley heeft aangekondigd dat McLaren met een negatief puntensaldo het seizoen van 2008 kan aanvangen, als er ontwerpen van Ferrari op de auto van McLaren aangetroffen worden. De FIA heeft al aangegeven dat ze de auto van McLaren van 2008 in de gaten houden zodat er geen enkel Ferrari-design op de nieuwe auto terecht komt. Als experts iets vinden wat in de verkregen documenten zou staan, kan dit weleens zwaar gaan uitpakken voor Mclaren in 2008.
Mosley zegt: ''De MP4-23 was al in ontwikkeling toen de documenten in verkeerde handen vielen. Het zal niet makkelijk worden om componenten van Ferrari aan te treffen op de auto van McLaren. Het onderzoek zal plaatsvinden door buitenstaanders. Om geen problemen in de toekomst te krijgen mogen er absoluut geen ideeën van de Ferrari op de MP4-23 aanwezig zijn. Als dit wel het geval is dan zijn wij genoodzaakt actie te ondernemen.''
''Het is niet nodig om McLaren uit het seizoen te halen, wel zou Mclaren met een negatief puntensaldo het seizoen 2008 kunnen aanvangen als er iets gevonden wordt. Het zal ook niet makkelijk zijn om iets te vinden. Wij zijn bezig met het opstellen van bronnen, die ons de mogelijkheid geven, indien nodig, alles te kunnen vinden wat niet op de auto thuis hoort'', voegt Mosley toe.
McLaren mag geen hoger beroep aantekenen, zou de sport slopen, nee, nu zijn we op de goede weg
F: "Max, die spoilert is van ons gejat."
M: "Echt nie, jullie hebben dat van ons afgekeken"
zoals ik al zei is Max Mosley heeeeeeeeel slecht voor de F1 en dat de FIA nu de McLAREN zeer goed zal bestuderen voor 2008 is toch wel zeer goed nieuws voor Ferrari hoor ze al roepen in Italie dank u Max .zou mij niet verbazen of ze hebben de plannen van de McLAREN binnen de korste keren in hun bezit daar in maranello ,maar dat zal dan wel mogen zeker van Max