St. Paul schreef: sja, ik zou iig niet klagen als hij hier zou staan, win ik die eindejaarsloterij dan zet ik er zeker 1 voor de deur als dagelijkse reiswagen. Vooral grappig dat Audi met de zoveelste zelfde wagen komt en dezelfde persoon als gewoonlijk weer exact hetzelfde commentaar levert. Zou bijna denken dat ie volgens eigen zeggen dan perfect in die Audi zou passen.

En ik blijf erbij dat mensen die het hardst tegen het merk aan schoppen een groter probleem hebben met de laagte van hun leasebudget dan audi's ontwerpteam.

Precies Paultje. Als de krabbelaarsters bij Audi eens met een nieuw idee komen dan krijgen ze vast alle lof. Maar durf zit er niet in, net zo min als bij de kopers van een Audi. Het is verworden tot een merkje van mensen die wel willen maar niet kunnen. Daarom ben ik ook niet verbaasd dat jij er graag een zou willen hebben
Die Alfa snuit vind ik nog steeds helemaal niks. Alfa's horen stoer en mannelijk te zijn van voren. Maar dit is juist erg vrouwelijk.
De achterkant is een mix van de BMW Z4, Seat Lean en Fiat Bravo. Dat kan slechter, maar dat moet een heel stuk beter. Het middendeel is gewoon een Fiat Bravo. Is helemaal niks mis mee wat mij betreft, want dat is toch een van de fraaiere wagens in dit C-segment.
Maar van Alfa verwacht ik toch dat beetje extra meer. Al moet ik zeggen dat het interieur van deze 147 opvolger wel toonaangevend is in zijn klasse, en zelfs van de klassen daar boven