1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
St. Paul

Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Bericht door St. Paul »

Moet zeggen dat ik niets tegen LED heb, maar vind deze lijn idd niet mooi staan bij de rest van de wagen. Op de hoeklijn naar de koplamp na is het wederom een strak en simpel lijnenspel. Niet schreeuwerig en toch de luxe en de kracht onder de motorkap. En dat ie op de A4 lijkt maakt voor iemand die een auto niet koopt om te schreeuwen dan natuurlijk niet uit. Of je blij moet zijn om hem op de oprit te hebben staan... sja, ik zou iig niet klagen als hij hier zou staan, win ik die eindejaarsloterij dan zet ik er zeker 1 voor de deur als dagelijkse reiswagen. Vooral grappig dat Audi met de zoveelste zelfde wagen komt en dezelfde persoon als gewoonlijk weer exact hetzelfde commentaar levert. Zou bijna denken dat ie volgens eigen zeggen dan perfect in die Audi zou passen. :lol: En ik blijf erbij dat mensen die het hardst tegen het merk aan schoppen een groter probleem hebben met de laagte van hun leasebudget dan audi's ontwerpteam. :ja:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Afbeelding
Afbeelding

Nou, daar staat ie dan. De langverwachte opvolger van de 147.

Was een MiTo al ronduit lelijk, is deze Fiat Bravo make-over met 8C neus ook niet bepaald moeder's mooiste. En daar kan de legendarische naam niets aan veranderen... En dan heb ik het nog niet eens over de ook hier weer zeer misplaatste giuliLEDjes.

Na Lancium kan nu ook Alfa Romeo eindelijk ten grave gedragen worden, Fiat weet de identiteit van haar dochtermerken keurig om zeep te helpen. :ja:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Bert
Schaal: 1:18

Bericht door Bert »

Als 147 eigenaar moet ik zeggen dat ik hem wel mooi vind (de Mito vind ik trouwens ook erg leuk). De LED's zijn wel wat storend. Deze naam had ik eigenlijk niet verwacht, ik dacht dat het Milano zal worden en dat de 159 opvolger deze naam kreeg. Of wordt dat Giulia?
Afbeelding
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

Over Guilia gesproken.......vandaag zag ik er 1 in Gulf livery. Best vet.....uiteraard geen cam bij me :cry:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
michel26

Bericht door michel26 »

Ik vind hem best mooi geworden :thump_up: In elk geval stukken beter dan de MiTo :thump_up:
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

Ik vind met de vorm van de mito en deze milano niks mis allen de koplampen zijn niet mooie verranderen ze dat, dan is het echt een superbak.
Afbeelding
Martini Racing
Contacteer:

Bericht door Martini Racing »

Naam is ongelooflijk slecht gekozen. :(
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

rudie20vt schreef:Ik vind met de vorm van de mito en deze milano niks mis allen de koplampen zijn niet mooie verranderen ze dat, dan is het echt een superbak.
Slechter dan de MiTo was wel heel slecht geweest :mrgreen:

Ik kan er niet mee weglopen. :doh:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Stuk minder lelijk dan de mito! :thump_up:

Maar als je het alfa grilletje weghaalt en de logo's ook, dan had het ook zo een hyundai, mercedes of andere inspiratieloze Koreaan kunnen wezen. En dat is jammer, daar hadden de vorige Alfae nooit last van...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

St. Paul schreef: sja, ik zou iig niet klagen als hij hier zou staan, win ik die eindejaarsloterij dan zet ik er zeker 1 voor de deur als dagelijkse reiswagen. Vooral grappig dat Audi met de zoveelste zelfde wagen komt en dezelfde persoon als gewoonlijk weer exact hetzelfde commentaar levert. Zou bijna denken dat ie volgens eigen zeggen dan perfect in die Audi zou passen. :lol: En ik blijf erbij dat mensen die het hardst tegen het merk aan schoppen een groter probleem hebben met de laagte van hun leasebudget dan audi's ontwerpteam. :ja:
Precies Paultje. Als de krabbelaarsters bij Audi eens met een nieuw idee komen dan krijgen ze vast alle lof. Maar durf zit er niet in, net zo min als bij de kopers van een Audi. Het is verworden tot een merkje van mensen die wel willen maar niet kunnen. Daarom ben ik ook niet verbaasd dat jij er graag een zou willen hebben :ja:

Die Alfa snuit vind ik nog steeds helemaal niks. Alfa's horen stoer en mannelijk te zijn van voren. Maar dit is juist erg vrouwelijk.
De achterkant is een mix van de BMW Z4, Seat Lean en Fiat Bravo. Dat kan slechter, maar dat moet een heel stuk beter. Het middendeel is gewoon een Fiat Bravo. Is helemaal niks mis mee wat mij betreft, want dat is toch een van de fraaiere wagens in dit C-segment.

Maar van Alfa verwacht ik toch dat beetje extra meer. Al moet ik zeggen dat het interieur van deze 147 opvolger wel toonaangevend is in zijn klasse, en zelfs van de klassen daar boven :worshippy:
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op vr 04 dec 2009 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Gave bak zeg. :thump_up: De Mito vind ik ook mooi. Zag vanmiddag een Savali uitvoering. Skeurijzer!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Afbeelding

Het interieur van de nieuwe Alfa.
Afbeelding

Het middenstuk kan in iedere kleur of materiaal gemaakt worden. In tegenstelling tot deze foto moeten de ventilatieopeningen zelfs geïntegreerd zijn op vernuftige wijze in deze strook.

Wat exterieur styling betreft zijn Italianen soms briljant of discutabel, maar het interieur is altijd een feest voor het netvlies :worshippy:
NilsK

Bericht door NilsK »

Afbeelding

Afbeelding

De nieuwe Mitsubishi RVR.

Natuurlijk weer een Outlander/Colt neus die is afgekeken van Audi. Ik ben er persoonlijk niet over te spreken, vooral niet met die veel te kleine wieltjes, maar ik ben sowieso al geen fan van Japanners.

Wat vinden jullie?
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik zie er weinig Audi in trouwens :think: Het is iig niet moeders mooiste :P
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Vind de lijn in de EVO X mooi strak staan maar zodra ze de lucht in gaan is het niks meer. Alles is uit zijn verband getrokken in dit model. :doh:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie