Het zou me teveel pijn in het hart doen om van die wagen slechts een deel te mogen laten zienrsh_scuderia schreef:
Helemaal goed. Je mag nu een Alfa Romeo Guilietta 1.4 MA posten Basselijn. Dan zal ik hem gaan raden

Het zou me teveel pijn in het hart doen om van die wagen slechts een deel te mogen laten zienrsh_scuderia schreef:
Helemaal goed. Je mag nu een Alfa Romeo Guilietta 1.4 MA posten Basselijn. Dan zal ik hem gaan raden
Autofan schreef:Jaguar XJ220?
rsh_scuderia schreef:Ford GT40 ?
Neen, alledrie niet. Moet toegeven dat 'ie wel lastig isTestaRossa schreef:Ferrari 550 Maranello?
Maarten Mercedes schreef:Farbio (Farboud) GTS ?
Wederom allebei niet. HINT: De auto is in beperkte oplage geproduceerd. SuccesAutofan schreef:Ferrari 612 scaglietti?
Ik wilde McLaren F1 gaan roepen, maar doe dat maar niet meer met deze hint omdat deze een V12 van BMW hadBasselijn schreef:Aangezien deze volgens mij wel erg moeilijk is geef ik nog een tip: Er hangt een V12 van Mercedes in.
En we hebben een winnaar!Maarten Mercedes schreef:Mega Track?
Basselijn schreef:En we hebben een winnaar!Maarten Mercedes schreef:Mega Track?Vorig jaar gespot in Monaco, zijn er slechts vijf van geproduceerd.