vrijdag het bericht gekregen van okay dat mijn kast binnen was
jammergenoeg kon ik ze gisteren (zaterdag) niet bellen om af te spreken om ze op te halen
dus mijn stoute schoenen aangetrokken en gewoon gereden. en had geluk, er was nog één bestelwagen vrij om ze naar huis te brengen
dus na een ritje met een citroën jumper (dikke fun) was de toch wel redelijk zware kast thuis...
ik was s'morgens naar de kraker geweest met mijn rug en mocht normaal niks heffen maar ja
eens wij de bestelwagen terug hadden gebracht en we terug thuis waren met den auto natuurlijk begonnen met montage om ze toch nog gemonteerd te krijgen voor ik met de vrouw naar zo'n saunadinges moest

maar de kast werkte ferm tegen... de voetjes kon je niet monteren zonder erdoor te zitten, de voetjes die de deuren tegenhouden is er één van de tekort en ja, na wat kijken en doen staat het buitenste er al maar de deuren, ligplanken en dergelijke is normaal voor vandaag
khoop ze nog te kunnen vullen en jullie al een beeld te geven van de nieuwst en laatste aanwinst, van plaats dan

want dit is toch definitief mijn laatste (denk ik

)
ze is groter dan mijn andere dus laat ons nu hopen dat mijn subkes er allemaal in kunnen
updates volgen
till then
Dominique