AUTOart 1:18 straat discussie topic

Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Maarten Mercedes »

Ik vind de velgen storender, die lijken totaal niet op die van de DB5, maar eerder op die van een budget 1:43 modelletje :cry:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Zo op de foto vind ik die wielen ook niet echt verbeterd. Zijn teveel spaken denk ik...

Wel vreemd trouwens dat de echte Db5 zonder buitenspiegel is verkocht. Ik had toch wel verwacht dat het al verplicht was toen deze auto op de markt kwam. Had het kennelijk mis :roll:
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Bondracer »

lambo schreef:
Het blijft wel raar dat ze eerst een pre-productie maken met spiegels en ze vervolgens laten vervallen. Meestal mist de pre-productie wat items en komen deze er op de productie versie bij.
Ja das zeer enerverend , ik had degene zonder spiegels al , had een preorder geplaatst om ééntje met spiegeluitvoering te hebben :evil: , heb de preorder dan maar laten deleten ...dank U wel AA voor misleidende verkoop (volgens grondwettelijke beginselen is dit strafbaar)
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Bondracer schreef: Ja das zeer enerverend , ik had degene zonder spiegels al , had een preorder geplaatst om ééntje met spiegeluitvoering te hebben :evil: , heb de preorder dan maar laten deleten ...dank U wel AA voor misleidende verkoop (volgens grondwettelijke beginselen is dit strafbaar)
Ze vermelden er altijd bij dat de foto's pre-productie modellen zijn en de europese site vervangt de foto's ook door foto's van de productieversies alleen hebben webshops dat niet altijd in de gaten of hebben ze geen zin om ze te vervangen. Kijk maar een hoeveel webshops de LP670 china editie aanbieden met gele striping ipv oranje :doh: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Driver-X »

Die Aventador ziet er strak uit zeg! :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Basselijn
Berichten: 304
Lid geworden op: wo 29 dec 2010 00:21
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Basselijn »

Ben toch wel even verschrikkelijk blij geworden van de grote foto-update eerder deze avond! :dance: :drool:
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Autofan »

lambo schreef:Aventador gepland voor Q3-2012
Mooi, tegen die tijd heb ik weer gespaard en kan ik hem aanschaffen. :mrgreen:
Afbeelding
benzkepower
Berichten: 60
Lid geworden op: do 12 jan 2012 18:00
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door benzkepower »

Wanneer komt de - Mercedes Benz 190E 2.5 16V EVO II ?
- Mercedes Benz 190E 2.5 16V EVO I
- Mercedes Benz 190E 2.5 16V ?
After a hurricane comes a rainbow , if i'm still alive ...
Gebruikersavatar
Mercedes_Freak
Berichten: 508
Lid geworden op: ma 09 apr 2007 14:42
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica
Contacteer:

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mercedes_Freak »

Kent iemand de link naar de AA modellen die nu op de Spielwarenmesse staan in Nürnberg?

:thump_up:
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Mercedes_Freak schreef:Kent iemand de link naar de AA modellen die nu op de Spielwarenmesse staan in Nürnberg?

:thump_up:
Wat bedoel je?
Afbeelding
Gebruikersavatar
OTF'er
Berichten: 3381
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 20:03
Schaal: 1:18
Locatie: Belgica

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door OTF'er »

benzkepower schreef:Wanneer komt de - Mercedes Benz 190E 2.5 16V EVO II ?
Deze staat al aangekondigd op een site voor het 3e trimester 2012.
Afbeelding
Gebruikersavatar
bugatti
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 11 jun 2010 19:30
Schaal: 1:18
Locatie: hoogvliet

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door bugatti »

nu zitten er op die Lamborghini Murcielago's van die lucht happers aan de zijkant die bij een te warme motor open gaan en die kunnen inderdaad open bij de autoarts, maar is er een manier om ze permanent open te laten staan? lijkt mij namelijk wel een leuke variatie in mijn vitrine kast.
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

bugatti schreef:nu zitten er op die Lamborghini Murcielago's van die lucht happers aan de zijkant die bij een te warme motor open gaan en die kunnen inderdaad open bij de autoarts, maar is er een manier om ze permanent open te laten staan? lijkt mij namelijk wel een leuke variatie in mijn vitrine kast.
Om ze permanent open te laten staan moet je zelf iets tussen de randen doen of in de inlaat, heb pas een lp670 gedemonteerd en ontdekt dat er verder niets aan is ontworpen wat hem omhoog zou moeten houden, door de zwaartekracht valt de inlaat dus dicht. Om dat laatste te omzeilen kun je natuurlijk de auto op zijn kop in de vitrine hangen :cool: .
Afbeelding
DrWoetR
Berichten: 33
Lid geworden op: do 29 nov 2007 19:36

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door DrWoetR »

lambo schreef:
bugatti schreef:nu zitten er op die Lamborghini Murcielago's van die lucht happers aan de zijkant die bij een te warme motor open gaan en die kunnen inderdaad open bij de autoarts, maar is er een manier om ze permanent open te laten staan? lijkt mij namelijk wel een leuke variatie in mijn vitrine kast.
Om ze permanent open te laten staan moet je zelf iets tussen de randen doen of in de inlaat, heb pas een lp670 gedemonteerd en ontdekt dat er verder niets aan is ontworpen wat hem omhoog zou moeten houden, door de zwaartekracht valt de inlaat dus dicht. Om dat laatste te omzeilen kun je natuurlijk de auto op zijn kop in de vitrine hangen :cool: .
Precies! En als mensen zich afvragen waarom je dat hebt gedaan kan je altijd nog zeggen dat het de auto van Batman is...
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door mercedes fan »

lambo schreef:ASTON MARTIN V12 VANTAGE 2010 - updated pre-production

Geinig, dit model staat nu bij mij in de vitrine (het afgebroken touwtje van de hoedenplank liet mij het zeker weten)
Zal binnenkort eens wat foto's maken.
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Plaats reactie