Zelf wacht ik op een fijne Autoart versie met raceliverij.
De folder is wel weer erg gaaf om te hebben als absolute liefhebber

Ik denk dat Ricko de Recaro's voorzien heeft, terwijl in de brochure de rode sportkuipjes staan.Driver-X schreef:Apart model zeg, maar best nog wel gedetaileerd.
Alleen het stuur en vooral de stoelen zijn niet goed, of horen die in de RS200?
Inderdaad, het exemplaar die ze gebruikt hebben was een in de USA geregistreerde replica op basis van een Impreza...furiousrossi schreef:Leuk Model uitgebracht door ricko meen ik.
Zie je af en toe nog op televisie bij top gear.
In de film Fast Furious zie deze weg racen tegen een trueno a 86,
zo vet.
Het exemplaar dat ik heb, had al wat schade.rsh_scuderia schreef:Sluit mijzelf aan bij Jolly Club, model is een beetje grof.
Zelf wacht ik op een fijne Autoart versie met raceliverij.
De folder is wel weer erg gaaf om te hebben als absolute liefhebber
De rallyversie heeft wel een rood interieur.Driver-X schreef:Het stuur kun je misschien zelf nog wel een kleurtje geven, en de stoelen kun je misschien vervangen voor Ferrari F40 stoelen?
Zo zie ik het ook , superaanwinst OTF.Ricardo schreef:Voor het geld zijn het zeker leuke modellen.Echter verdient deze auto wel een model van AA. Ook weer fraai fotowerk samen met de Sierra.
Bedankt, deze brochure van de RS200 heb ik vrij goedkoop kunnen aankopen.subarufreak schreef:ben echt fan van uw manier van verzamelen man!
telkens heel mooie gedetailleerde foto's met uitleg, catalogus erbij!
echt top!
Veel ex-Group B'ers kregen inderdaad een leven in de Rallycross.Bert schreef:Heel leuk modelletje van een een zeer aparte wagen.....doet me denken aan de tijd dat je vaak autocross op tv zag.