Edwin || 30 Aug || Nostalgische BMW update!
Wat je zegt; weer eens een volledig nieuw, en bijzonder model!
Langsgaan bij dealers loont zeker, maar met een voltijd baan en studie erbij lukt dat niet altijd! Shoppen vanuit de luie stoel is vaak ook handiger. Maar tis zeker wel een goed idee van je!
Langsgaan bij dealers loont zeker, maar met een voltijd baan en studie erbij lukt dat niet altijd! Shoppen vanuit de luie stoel is vaak ook handiger. Maar tis zeker wel een goed idee van je!
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
- Lexusfreak
Vanmorgen stond de postbode weer vroeg aan de deur, met een mooie doos onder zijn arm:
Porsche 911 Carrera 2.1 RSR turbo LeMans,
Team: Martini Racing Driver: Gijs van Lennep
Wat een PRACHTIG model is dit! Zeer bijzonder en ontzettend netjes afgewerkt, in tegenstelling tot wat je op diverse fora hoort, mijn exemplaar is keurig. Wat een fantastische livery heeft deze wagen zeg!
Kreeg er van modelissimo ook nog een CMC catalogus bij, en een flyer van de nieuwe Ferrari van CMC. Aardig!
De foto's:

Porsche 911 Carrera 2.1 RSR turbo LeMans,
Team: Martini Racing Driver: Gijs van Lennep
Wat een PRACHTIG model is dit! Zeer bijzonder en ontzettend netjes afgewerkt, in tegenstelling tot wat je op diverse fora hoort, mijn exemplaar is keurig. Wat een fantastische livery heeft deze wagen zeg!
Kreeg er van modelissimo ook nog een CMC catalogus bij, en een flyer van de nieuwe Ferrari van CMC. Aardig!
De foto's:

- Jolly Club
Dankjewel allemaal!
Over de knippers, het was me ook al opgevallen.
Aan de detaillering over het gehele model te zien kan ik me niet voorstellen dat AA er zo gemakkelijk vanaf af komt, en neem ik aan dat deze op de 1:1 ook gefaked zijn. Verder niets dan lof voor dit sublieme model, en de details doen het hem echt, (zie foto's!)

Over de knippers, het was me ook al opgevallen.
Aan de detaillering over het gehele model te zien kan ik me niet voorstellen dat AA er zo gemakkelijk vanaf af komt, en neem ik aan dat deze op de 1:1 ook gefaked zijn. Verder niets dan lof voor dit sublieme model, en de details doen het hem echt, (zie foto's!)

- Jolly Club

Dit is de auto jáááááren later, zit niks meer, dus zullen wel stickers geweest zijn !

Laatst gewijzigd door Jolly Club op wo 28 feb 2007 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Even kijken...:
Wat op de stoelen zelf zit is stof, wat bovenop de stoel zit, naar de rollbar is plastic. Ziet er wel erg goed uit moet ik zeggen.
Toegevoegd na 23 uren 46 minuten:
Nieuwe foto's van o.a interieur, blok, en zon!

Wat op de stoelen zelf zit is stof, wat bovenop de stoel zit, naar de rollbar is plastic. Ziet er wel erg goed uit moet ik zeggen.

Toegevoegd na 23 uren 46 minuten:
Nieuwe foto's van o.a interieur, blok, en zon!