Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
1ste : leuke aanwinsten die James Bond serie (heb je de andere helft ook van die renault???)
2de: Dikke brug, persoonlijk de schappen eraf en voor een andere plek gebruiken!!
Haha, de andere helft is volgens mij in Engeland ergens op de filmset achter gebleven. En ik denk dat ik t zo ga doen dat ik de schappen ergens anders ga gebruiken. Ze zitten inderdaad erg dicht op de auto.
Dus je gaat ook n diorama maken? Hopen dat t allemaal gaat werken wat ik me bedacht heb. Zal toch wel wat lastiger worden, maarja daar hebben we binnenkort de vakantie voor
Bij deze de foto's. Let niet op het stof dat er nog op zit Ook de metallic vind ik een pluspunt. Komt zeer mooi tot uiting in het zonlicht. Toch een van de betere Bburago modellen naar mijn mening
Zo, ik ben weer terug van Tenerife en er staat gelijk een leuk pakje thuis. De Lotus Esprit van James Bond, straatversie. Dit is nr 17 van de JB collectie. Ik kwam hem per toeval tegen op marktplaats en heb hem natuurlijk gelijk gekocht.